Aplicatia Virtual Cards, care permite incarcarea cardurilor de fidelitate direct in telefonul mobil prin simpla scanare a codului de bare afisat pe cardul de plastic, a depasit un milion de accesari oferte.
Lansata in februarie 2012, aplicatia Virtual Cards ajungea inca din noiembrie 2013 la 40.000 de instalari. Astazi, cifrele aplicatiei sunt: 325.700 de instalari, 909.700 carduri adaugate si 1.080.000 de accesari oferte.
In aplicatie sunt listati peste 300 de comercianti, de la care se pot obtine reduceri prin simpla prezentare a cardului din telefon la casa de marcat. „Daca scanarea cardului virtual nu a reusit, este necesar sa accesezi butonul „Nu scaneaza” din aplicatie. In felul acesta, codul de bare se va afisa pe întreg ecranul telefonului. Persoana de la casa va putea introduce manual codul de bare. Astfel de situatii sunt intampinate cand scanerul este un model mai vechi, liniar si nu 2D.”, precizeaza compania.
Comercianti listati in aplicatie comunica direct cu iubitorii de promotii, care sunt informati instant de ofertele lor preferate. Utilizatorii afla din mers de pretul redus si pot alege sa vada ruta catre comerciant.
O facilitate speciala a aplicatiei este aceea ca, daca nu are un card de fidelitate, consumatorul poate intra in posesia lui direct cu VirtualCards. Se completeaza in telefon formularul dedicat si, instant, cardul de fidelitate este emis si afisat in aplicatie in contul utilizatorului.
Cel ai recent comerciant listat in aplicatie este METRO Cash&Carry, potrivit ziare.com.
Aplicatia VirtualCards este gratuita, disponibila inGoogle Play si App Store. Aplicatia poate fi instalata pe toate smartphone-urile care folosesc platformele de operare Web, Android si iOS.
VirtualCards este un proiect dezvoltat de Active Soft SRL.
In piata sunt dezvoltate si operationale o serie de aplicatii similare, una dintre ele fiind „Read my card”.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: