Numarul clientilor industriali care fac achizitii direct de la producator se afla pe un trend ascendent, potrivit unui studiu UPS intitulat Dinamica Tranzactiilor Industriale. Studiul arata ca 65% dintre acestia evita deja distribuitorii industriali si alti 30% iau în considerare sa plaseze comenzi de tipul DfM (Direct from Manufacter), astfel ca distribuitorii industriali trebuie sa adopte canale de e-Commerce si sa ofere o experienta de cumparare superioara pentru a-si pastra cotele de piata.
De asemenea, peste 50% dintre distribuitorii industriali europeni cumpara si fac sourcing online si multi (42%) isi cheltuiesc astfel mai mult de jumatate din buget. Mai mult de atat, 75% dintre respondenti spun ca ar reloca aceste cheltuieli catre un distribuitor care are un website cu o interfata user-friendly si care le ofera clientilor servicii superioare de consultanta, potrivit comunicatului de presa.
„Odata îndeplinite criteriile de calitate si pret, cumparatorii sunt dispusi sa colaboreze cu vanzatori care raspund mai bine nevoilor lor, fie pentru ca le ofera experienta unui website mai convenabil sau pur si simplu pentru ca au parte de raspunsuri mai rapide la intrebarile despre produs”, declara Scott Aubuchon, Vice Presedinte, Marketing, UPS Europa. „Distribuitorii vor trebui sa isi adapteze modelul de vanzari si sa ofere servicii excelente daca doresc sa isi pastreze actuala pozitie in piata.”
Realizat online, in luna martie 2015, la studiu au participat 719 experti in achizitii din Franta, Germania, Italia si Marea Britanie, care au evidentiat cum este afectat modelul traditional de business al distribuitorilor în actualul context de piata. Trendul ascendent al achizitiilor directe de la producator (DfM) si asteptarile B2B in ceea ce priveste e-Commerce-ul obliga distribuitorii sa isi adapteze modelele de vanzari.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: