Postis, companie care oferă management integrat al livrărilor, şi InsightOut, firmă de data science, au realizat un studiu prin care analizează comportamentul în online al consumatorilor.
Studiul arată faptul că peste 70% din comenzile online înregistrate la jumătate dintre cei 35 de retaileri analizaţi sunt plătite cash la livrare, scrie ZF . În pofida faptului că acest procent a scăzut de la începutul pandemiei, oamenii preferă în continuare această modalitate de plată.
Lansarea raportului Click-to-door adresează o nevoie semnificativă în e-commerce, și anume analizarea întregului proces de cumpărare, începând de la prima interacțiune online cu comunicarea promoțională a retailerilor, continuând cu accesarea site-ului, vizualizarea informațiilor despre produse, selecția în shopping cart a opțiunilor de achiziție și livrare, până la livrarea coletului la ușa clientului și interacțiunile de după.
„Raportul Click-to-door vine în ajutorul business-urilor de e-commerce de orice mărime și din orice verticală, oferind date cheie pentru optimizarea procesului de cumpărare online,” precizeaza compania.
Anul acesta, în prima ediție a raportului, au fost analizate 35 de magazine online pentru care s-au luat în calcul 15 milioane de click-uri ce s-au materializat în peste jumătate de milion de comenzi. După o îndelungată analiză a 64 de factori esențiali în efectuarea unei comenzi online, concluziile găsite în statistici răspund la întrebări fierbinți pentru fiecare retailer online:
Ce surse de trafic aduc clienții de cea mai înaltă calitate, cu cea mai mare valoare medie a comenzii și rate de refuz la livrare scăzute?
Cum este populara opțiune de plată la ramburs legată de conversie și rata de refuz?
Ce impact au recomandările de produse bine plasate asupra vizitatorilor și conversiilor?
„La InsightOut Analytics ne concentrăm pe atragerea clienților și mărirea conversiei prin personalizarea conținutului cu motoare de recomandare a produselor și segmentări de clienți, dar și pe soluții de augmented analytics pentru optimizarea ofertei de produse și a campaniilor de marketing. Ne bucurăm de parteneriatul cu Postis, cu ajutorul căruia am putut construi o imagine completă, bazată pe date dincolo de comanda de pe website.” – Vlad Marincaș, CEO & Data Scientist la InsightOut Analytics.
„Parteneriatul cu InsightOut Analytics ne-a oferit oportunitatea de a complementa datele prin care Postis automatizează și optimizează procesele de livrare. Soluțiile noastre pentru alegerea automată a celei mai bune opțiuni de transport și pentru colectarea feedback-ului clienților la livrare ne oferă o imagine completă asupra procesului de după plasarea comenzii, dar prin această colaborare măsurăm și ajutăm retailerii să înțeleagă mai bine întregul proces de cumpărare.” – Mircea Stan, CEO & Founder Postis.
Raportul a fost lansat prin intermediul unui webinar: Click-to-Door. Vezi lumea așa cum o văd clienții tăi. | Un eveniment Postis și InsightOut Analytics.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: