Studiu pe 3.000 de magazine online locale – doar unul din 12 are blog si continut propriu

25 mai 2016

Prin activitatea de content marketing poate fi generat trafic nou pe site, avand posibilitatea de a creste credibilitatea in randul potentialilor clienti, precum si de a-i fideliza pe cei existenti sau a-i convinge mai repede pe cei care se hotarasc mai greu sa cumpere.

Cu toate acestea, doar unul din 12 magazine online are activitate pe blog, conform unui studiu al DWF – Digital Workforce pe, realizat un esantion de 3.000 de magazine online.

Ce inseamna acest lucru?
Nescriind constant pe blogurile magazinelor online, reprezentantii companiilor nu reusesc sa vina in ajutorul potentialilor clienti cu informatii relevante atunci cand acestia cauta sa-si rezolve o problema legata de produsele pe care magazinul online respectiv le comercializeaza.

„De cativa ani, se tot vorbeste ca noul rege in online este continutul (content is king), dar foarte putine magazine online au un plan bine pus la punct in acest sens.“, a declarat Sorin Draghici, managing partner, DWF – Digital Workforce.

Sursa: wall-street.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?