Studiu pe 3.000 de magazine online locale – doar unul din 12 are blog si continut propriu

25 mai 2016

Prin activitatea de content marketing poate fi generat trafic nou pe site, avand posibilitatea de a creste credibilitatea in randul potentialilor clienti, precum si de a-i fideliza pe cei existenti sau a-i convinge mai repede pe cei care se hotarasc mai greu sa cumpere.

Cu toate acestea, doar unul din 12 magazine online are activitate pe blog, conform unui studiu al DWF – Digital Workforce pe, realizat un esantion de 3.000 de magazine online.

Ce inseamna acest lucru?
Nescriind constant pe blogurile magazinelor online, reprezentantii companiilor nu reusesc sa vina in ajutorul potentialilor clienti cu informatii relevante atunci cand acestia cauta sa-si rezolve o problema legata de produsele pe care magazinul online respectiv le comercializeaza.

„De cativa ani, se tot vorbeste ca noul rege in online este continutul (content is king), dar foarte putine magazine online au un plan bine pus la punct in acest sens.“, a declarat Sorin Draghici, managing partner, DWF – Digital Workforce.

Sursa: wall-street.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Nic Marius Balaceanu – Founder & CEO Lendrise

„For more than a week now, ScoreRise enrolls daily hundreds of users through an innovative facial recognition interface. Enrollment takes less than a minute and it does not require presence of a human operator or video recording. And, of course, it stays fully GDPR compliant with help from Reff & Associates and Deloitte Romania.”

Sondaj
Romania este ultima tara membra UE care nu a transpus in legislatia romaneasca Directiva europeana revizuita a serviciilor de plata (PSD2). Cand credeti ca se va intampla totusi acest lucru?
49 votes · 49 answers
Voteaza
NoCash