Prin activitatea de content marketing poate fi generat trafic nou pe site, avand posibilitatea de a creste credibilitatea in randul potentialilor clienti, precum si de a-i fideliza pe cei existenti sau a-i convinge mai repede pe cei care se hotarasc mai greu sa cumpere.
Cu toate acestea, doar unul din 12 magazine online are activitate pe blog, conform unui studiu al DWF – Digital Workforce pe, realizat un esantion de 3.000 de magazine online.
Ce inseamna acest lucru?
Nescriind constant pe blogurile magazinelor online, reprezentantii companiilor nu reusesc sa vina in ajutorul potentialilor clienti cu informatii relevante atunci cand acestia cauta sa-si rezolve o problema legata de produsele pe care magazinul online respectiv le comercializeaza.
„De cativa ani, se tot vorbeste ca noul rege in online este continutul (content is king), dar foarte putine magazine online au un plan bine pus la punct in acest sens.“, a declarat Sorin Draghici, managing partner, DWF – Digital Workforce.
Sursa: wall-street.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: