[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Studiu PayU: 20% dintre cumparatori intampina inca probleme legate de stocuri – procentul este insa in scadere fata de anii anteriori

29 mai 2014

In anul 2013 fata de 2012, gradul de satisfactie al romanilor in urma experientei de cumparare din magazinele online romanesti s-a redus pe zona site-urilor de reduceri, florarii, carti si jucarii. Foarte apreciate sunt insa serviciile oferite de site-urile de donatii.

Conform unui studiu derulat de PayU in perioada 1 ianuarie 2013 – 31 decembrie 2013, 85% dintre romanii care au efectuat plati online in magazinele online romanesti au fost multumiti de experienta avuta si ar recomanda si prietenilor cumparaturile online. Studiul se bazeaza pe 4.000 de feedback-uri individuale si peste 26.000 de note, de la 1 la 5, acordate de catre cumparatori unui numar de peste 500 de comercianti inclusi in studiu.

Serviciile de donatii online si magazinele online de IT&C ofera cele mai bune servicii cumparatorilor, inregistrand cel mai mare mare scor de satisfactie – 4,79 respectiv 4,78 din maxim 5. La polul opus se afla site-urile de turism si cele de divertisment. In ambele cazuri insa, se constata o imbunatatire fata de anul precedent.

Potrivit PayU, „magazinele online de fashion au investit cel mai mult in imbunatatirea experientei de cumparare”. Cu toate acestea, se pare ca este nevoie in continuare de investitii aici intrucat site-urile de moda ofera printre cele mai reduse nivele de satisfactie cumparatorilor.

PayU_grad satisfactie site-uri

Sursa: PayU Romania

Desi majoritatea cumparatorilor apreciaza facilitatile introduse de magazinele online si vor continua sa cumpere online, cei nemultumiti au declarat ca s-au confruntat cel putin o data cu incidente legate de oferirea unor servicii de baza. Astfel, peste 20% dintre cumparatori au declarat ca au intampinat probleme legate de stocuri, peste 60% au fost nemultumiti de calitatea serviciilor de suport si 70% s-au confruntat cu depasirea costurilor de livrare.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?