Studiu: Online-ul poate creste comenzile restaurantelor si de patru ori, in mai putin de un an

31 mai 2016

Restaurantele înregistrate pe platforme de food ordering pot avea comenzi de patru ori mai mari, în primul an de la listarea în marketplace-uri, potrivit datelor platformei de mâncare online foodpanda.ro, creşterea vânzărilor fiind resimţită chiar din prima lună de la listare, indiferent de dimensiunea restaurantului.

In cel mult patru saptamani de la inceperea colaborarii cu platforma, restaurantele medii au inregistrat o dublare a comenzilor, iar in cazul celor de dimensiuni mari s-a raportat o crestere a vanzarilor cu pana la 40%, conform datelor foodpanda.ro.

Evolutia este sustinuta si de cresterea numarului romanilor care utilizeaza platformele de food ordering, atrasi de usurinta cu care pot comanda mancare, atat de pe desktop, cat si prin intermediul aplicatiei mobile gratuite.

Datele companiei mai arata ca, dupa primul an de la inscrierea in marketplace, numarul comenzilor poate fi mai mare cu pana la 300% fata de anul anterior, inclusiv datorita campaniilor de promovare derulate de platforma.

”Restaurantele care se listeaza pe platforme de food ordering inregistreaza cresteri substantiale ale vanzarilor, iar rezultatele se vad inca din prima luna sau chiar mai devreme. Avem parteneri care au deschis locatii noi, ce au fost listate in acelasi timp si pe foodpanda.ro, iar online-ul a generat pana la 40% din numarul de comenzi inca din prima saptamana”, a declarat managerul Foodpanda Romania, Radu Balaceanu.

Pizzeriile, restaurantele cu specific chinezesc si cele care prepara mancare romaneasca au cel mai mult succes in randul celor care comanda mancare de pe platformele de profil, arata aceleasi date.

”In principiu, factorul determinant pentru care un client alege un restaurant in detrimentul altuia il constituie meniul. Tocmai din acest motiv pozitionarea in lista de rezultate este dinamica, bazata pe un algoritm ce tine cont de mai multe aspecte, printre care si gradul de conversie, dat de procentul de clienti ce comanda de la restaurant dupa ce au vizitat meniul”, completeaza Radu Balaceanu.

Sursa: news.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?