[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Studiu: o treime dintre companiile mici si mijlocii nu are o prezenta online si nici nu considera necesar

15 decembrie 2016

Conform unui studiu realizat de Smart Bill și agenția de marketing online Canopy, 69% dintre companiile mici și mijlocii din România dețin un site web, în timp ce o treime nu are nicio identitate online. Mai mult, 63% dintre companiile care susțin că nu au site consideră că nu este necesară o prezență online, motivele fiind dintre cele mai diverse: afacerea este la început, nu au avut până acum resurse interne necesare sau nu îi văd relevanța pentru profilul companiei.

Conform studiului, 18% dintre companii au menționat că lipsa timpului este unul dintre motivele pentru care nu au încă un site, 5% au afirmat că nu au știut cum să demareze un astfel de proiect, în timp ce 4% au indicat lipsa fondurilor ca principala frână în crearea unei prezențe online. Doar 10% dintre companii care nu dețin un site web au precizat că intenționează să construiască unul în perioada următoare sau că site-ul e deja în construcție.

Dintre companiile care au declarat că dețin un site web, 66% aleg să își promoveze serviciile și produsele prin intermediul Social Media, în timp ce 53% folosesc tehnicile de optimizare pentru motoarele de căutare (Search Engine Optimization) pentru promovarea în mediul online.

Aproximativ 38% dintre respondenți au indicat e-mail marketing-ul ca principală modalitate de promovare, în timp ce campaniile Pay Per Click (PPC) au fost preferate de 33% din respondenți, iar campaniile de marketing afiliat au fost utilizate de 13% din companiile participante la chestionar. Puțin peste 10% au declarat că folosesc și alte metode de promovare online.

De asemenea, circa 68% dintre companiile chestionate au declarat că site-ul este gestionat de o persoană desemnată din cadrul firmei, în timp ce 17% își gestionează prezența pe web prin intermediul unei agenții de publicitate sau a unui colaborator extern și doar 6% dintre companii au delegat această responsabilitate unui departament specializat de marketing online. Interesant este și faptul că în aproximativ 9% dintre companii prezența online e gestionată de către administratorul afacerii sau proprietarul site-ului.

Studiul a fost realizat în luna decembrie, pe un eșantion de 1.000 de companii mici și mijlocii din România.

Sursa: startupcafe

Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Dariusz Mazurkiewicz – CEO at BLIK Polish Payment Standard

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?