Un studiu efetuat in luna decembrie 2016, la care a participat 1000 de IMM-uri din Romania, a relevat ca o treime dintre acestea nu au o prezență online deși milioane de români cumpără produse prin internet, iar altele care sunt online nu știu cum să (se) monetizeze cât mai eficient. Lipsa timpului și a resurselor necesare este principala justificare prin care business-urile locale își explică absența.
Conform studiului, 18% dintre companii a menționat că lipsa timpului este unul dintre motivele pentru care nu au încă un site, 5,43% a afirmat că nu a știut cum să demareze un astfel de proiect, în timp ce 4,18% a indicat lipsa fondurilor ca principala frână în crearea unei prezențe online. Doar 10% dintre companii care nu dețin un site web a precizat că intenționează să construiască unul în perioada următoare sau că site-ul e deja în construcție.
Semnificativ este faptul că numeroase firme care au făcut obiectul studiului au admis că nu au știut cum să înceapă un astfel de proiect în care să își promoveze produsele pe internet sau să dezvolte o afacere și în online.
Sursa: profit.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: