[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Studiu Gfk – CardAvantaj este cel mai cunoscut card de credit din Romania

2 februarie 2012

2 februarie, 2012 – CardAvantaj este cel mai cunoscut card de credit din Romania conform unui studiu de tip Omnibus, reprezentativ la nivel national, realizat de Gfk la sfarsitul lui 2011. Produsul oferit de Credit Europe Bank s-a clasat pe primul loc atat in topul raspunsurilor spontane, cat si al celor asistate in categoria cardurilor de credit.

Datele din sondajul Gfk au pozitionat CardAvantaj pe primul loc in cazul raspunsurilor spontane, acesta fiind prima mentiune a 22% dintre toti respondentii care cunosc marci de carduri de credit (persoane care au menţionat cel puţin un tip de card de credit), un nivel aproape dublu fata de urmatorul produs clasat.

CardAvantaj se pozitioneaza de asemenea pe prima pozitie in totalul raspunsurilor spontane (intrebari care permiteau selectarea mai multor variante de raspuns), fiind mentionat de catre 29% dintre intervievati. Produsul a avut rezultate superioare altor carduri si la raspunsurile asistate, 50% dintre respondentii (persoane care au indicat cel putin un tip de card de credit) carora li s-a prezentat o lista cu branduri de carduri de credit indicand CardAvantaj, mai mult decat pentru oricare alt card.

Reprezentantii Credit Europe Bank explica aceasta notorietate prin faptul ca produsul a venit cu o abordare revolutionara pe piata de carduri de credit, multe dintre facilitatile introduse fiind premiere nationale la momentul lansarii lor.

„Produsul isi datoreaza reputatia unei oferte pentru plata in rate a cumparaturilor care este la indemana si de incredere, avand si o larga adresabilitate.  CardAvantaj este de asemenea recunoscut pentru capacitatea sa de a veni cu beneficii inovatoare – bonus pentru tranzactii, plata online a ratelor, plata in rate pentru cumparaturi efectuate in afara tarii etc. – fiecare o premiera pentru piata de profil la momentul lansarii.

Dupa sapte ani de la lansare (2005), CardAvantaj a construit  o retea de aproape 10.000 de magazine partenere. Credit Europe Bank si-a bazat programul de dezvoltare al CardAvantaj pe campanii derulate impreuna cu partenerii sai, prin care au oferit un set de beneficii de fidelitate (cum ar fi rate aditionale sau reduceri), precum si oportunitati unice care au crescut sfera de utilizare a cardului.

Studiul Gfk a fost realizat in noiembrie 2011 pe un esantion de 1.000 de persoane, reprezentativ la nivel national pentru populatia de peste 15 ani. Chestionarea s-a facut la domiciliu, folosindu-se metoda pasului statistic (din 5 in 5 apartamente) pentru alegerea persoanelor intervievate. Marja de eroare a studiului este de 3%.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?