[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Studiu: frauda este o problema in marja de eroare pentru cumparatorul online – blocarea site-urilor si livrarea intarziata deranjeaza

28 martie 2017

Un procentaj de numai 18% din totalul utilizatorilor de Internet din România au optat, în 2016, să cumpere online, mult sub media înregistrată la nivelul Uniunii Europene (UE), de 66%, relevă un studiu de specialitate, dat publicității luni.

Conform cercetării efectuate de Perceptum, 7% din cifra de afaceri a firmelor românești, cu excepția celor din sectorul financiar, a fost generată de vânzările pe Internet. Doar Bulgaria, Cipru (cu câte 4%) și Grecia (6%) au avut procente mai mici.

În ceea ce privește portretul robot al cumpărătorului online, acesta este bărbat, cu vârsta între 25 și 34 de ani, are studii superioare, este informat și preocupat de propria imagine, și achiziționează mai ales haine și articole sportive.

Potrivit sursei citate, dintre cei care au făcut cumpărături online, doar 3% au reclamat probleme legate de fraudă, aceasta fiind cea mai puțin reclamată problemă. În același timp, 68% dintre cumpărători au declarat că nu au întâmpinat nicio problemă, în timp ce 17% s-au plâns de viteza mai redusă a livrării față de timpii indicați de către comerciant. Totodată, 13% s-au plâns de blocaje tehnice ale site-urilor în timpul comenzii sau al plății.

Sursa: Agerpres

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?