[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Studiu ‘Fashionable by Google”: increderea nu mai este o problema pentru a cumpara online – probatul insa da

26 martie 2015

Dintre persoanele care au cumparat un articol vestimentar sau un accesoriu in ultimele 6 luni, 23% declara ca a achizitionat online si nu din magazin. Principalul motiv pentru care se cumpara direct de pe Internet nu este pretul ci faptul ca produsul este livrat la domiciliu, potrivit rezultatelor studiului „Fashionable by Google” realizat de MillwardBrown Romania pentru Google.

90% dintre cei intervievati au achizitionat un articol sau accesoriu vestimentar in ultimele 6 luni. Cum?
. 77% au cumparat direct din magazin
. 23% au cumparat online, dintre care: 18% de pe laptop/desktop, 3% de pe mobil si 2% de pe tableta

Motivele care determina cumparatorii de fashion sa achizitioneze online sunt, in ordine: livrarea la domiciliu (57%), rapiditate (54%), preturi mai bune (53%), disponibilitate oricând (50%), experienta pozitiva (50%) si evitarea aglomeratiei (41%).

Studiul a relevat ca dezvoltarea unor aplicatii care sa permita accesul la o cabina de proba virtuala ar contribui mult la cresterea platilor online. Astfel, 41% dintre cei intervievati a declarat ca fac documentarea online dar platesc in lumea reala, principalul motiv fiind ca vor sa probeze produsul inainte de a-l cumpara.

De asemenea, foarte important este si faptul ca increderea nu mai este o problema pentru a cumpara online, cel putin nu atat de mare precum alegerea unei anumite masuri – care obliga la o vizita in magazin.

De ce se prefera finalizarea tranzactiei în lumea reala:
. 61% vor sa probeze produsul inainte de a-l cumpara
. 38% nu erau siguri de material
. 28% nu stiau ce masura sa aleaga
. 32% preturi mai bune in magazin
. 40% online e mai usor sa compari preturile

Studiul a fost realizat la finalul anului 2014, pe un esantion de 800 persoane, barbati si femei, cu varste intre 18 si 54 ani, din zona urbana, utilizatori de internet, care au cautat/cumparat produse vestimentare si accesorii de moda in ultimele 6 luni. Studiul este parte a proiectului „Fashionable by Google”, prin care Google Romania sprijina comerciantii online din zona fashion in imbunatatirea prezentei online.

Mai multe detalii gasiti aici : Studiu Millward Brown si Google: Cum folosesc romanii internetul cand vor sa-si cumpere haine si accesorii

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?