Potrivit unui studiu realizat de GfK și Up România aproximativ 70% dintre companiile medii și mari intenționează să achiziționeze carduri de masă.
Conform datelor oferite de studiu, beneficiile sistemului tichetelor de masă, atât pe suport de hârtie cât și pe suport electronic, sunt foarte apreciate de companii. Un procent de 96% dintre clienți apreciază ușurința în efectuarea comenzii tichetelor și varietatea modalităților de comandă. 88% dintre clienți apreciază ușurința utilizării platformelor Up.
„În privința cardurilor de masă, asistăm la o creștere semnificativă a celor care cunosc bine și foarte bine beneficiile cardurilor de masă și intenționează să achiziționeze aceste produse, în special în rândul companiilor medii și mari.”, potrivit comunicatului de presa.
Tichetele electronice de masă au aceleaşi facilităţi fiscale ca cele pe suport de hârtie, respectiv scutirea de la plata taxelor social-salariale, deductibilitate la plata impozitului pe profit şi un cost pentru angajator cu aproximativ 40% mai mic, comparativ cu aceeaşi sumă sub formă de numerar.
Comanda de carduri se realizează o dată la 4 ani, iar alimentarea lunară se face printr-o platformă online, Chèque Online, care este accesibilă angajatorilor, partenerilor afiliaţi, dar şi angajaţilor. Odată creat un cont online, acesta oferă acces angajatorilor la întreg procesul de gestiune: de la comanda tichetelor, pe suport de hârtie şi/sau electronic, pâna la urmărirea stadiului livrării şi/sau al accesării diferitelor documente precum facturi sau istoricul plăţilor.
Angajaţii au la rândul lor acces în platformă pentru interogarea soldului, verificarea istoricului tranzacţiilor, numărul, valoarea şi valabilitatea tichetelor de masă pe suport electronic, reţeaua de magazine partenere. De asemenea, platforma online permite activarea sau blocarea cardului.
Grupul Up este un grup internațional care comercializează produse și servicii sub diferite forme: cecuri, carduri sau aplicații mobile în 17 țări. În fiecare zi, însoțește peste 21 de milioane de utilizatori din întreaga lume. În 2015, Grupul Chèque Déjeuner a devenit Grupul Up.
Up România a fost înființată în anul 2002 și deservește peste 20.000 de clienți și 700.000 de beneficiari. Portofoliul său de produse include tichete de masă pe suport de hârtie și carduri de masă Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanţă Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru grădiniță, tichete de creșă Chèque Bébé.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: