[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Startup-ul ZEN, sprijinit de Mastercard, anunta lansarea in 31 de tari europene – inclusiv Romania

8 februarie 2021

Principalul obiectiv al ZEN este acela de „a oferi o modalitate simplă și convenabilă de gestionare a banilor, fără comisioane și formalități dificile,” potrivit comunicatului. Compania vrea ca în cinci ani să ajunga la un total de un milion de utilizatori înregistrați pe platformă.

ZEN este un acronim pentru ‘zero effort non-bank’ (trad. ‘Non-bancă cu efort zero’); se referă la starea de calm și nivelul de siguranță pe care soluțiile noastre le garantează utilizatorilor. Am creat o suită de soluții care oferă beneficii care nu se regăsesc momentan pe piață, totul alături de un nivel de siguranță sporită. Toate acestea vin la pachet cu costuri minime garantate și o experientă desăvârșită pentru utilizator. Este ceea ce noi denumit comerț – ZEN”, a declarat Dawid Rożek, co-fondator și CEO ZEN.


Serviciile ZEN sunt disponibile atât de pe telefonul mobil, cât și accesând website-ul companiei, printr-un model de abonament cu o perioadă de probă de o lună de zile. Utilizatorii primesc un card ZEN Mastercard (fizic sau virtual) care poate fi adăugat în Apple Pay sau Google Pay.

Caracteristici ale comerțului ZEN

Pentru comercianți, procesul de gestionare a banilor prin integrarea unui cont bancar, considerat de companie ca fiind „unic la scară globală”, garantează acces instantaneu la banii proveniți din vânzări, care pot fi folosiți oricând. În ceea ce îi privește pe consumatorii individuali, aceștia beneficiază de un proces de transfer „printre cele mai rapide de pe piață”, precum si de posibilitatea de a crea un cont direct de pe telefonul mobil.

Cu ajutorul protecției oferite de ZEN Care, dacă un client dorește o rambursare, tot ce trebuie să facă este să menționeze cererea sa, iar ZEN o va gestiona astfel încât banii să revină în scurt timp în contul utilizatorului. Antreprenorii, pe de altă parte, beneficiază de un plus de siguranță prin faptul că nu sunt aplicate comisioane de chargeback, ZEN acoperindu-le pe toate.

„Având la dispoziție modele de abonament clare și transparente, utilizatorii știu întotdeauna ce costuri presupune o tranzacție și nu trebuie să își mai facă griji pentru comisioane neașteptate,” precizeaza compania.

Printre beneficii, compania mentioneaza sistemul de cashback instantaneu care oferă posibilitatea de a economisi până la 15% din valoarea tranzacției, posibilitatea de plăți în 35 de monede fără comisioane suplimentare, precum și un cont special în 35 de monede cu un card ZEN Mastercard dedicat (disponibil și în varianta de card virtual). In plus, persoanele care cumpără dispozitive electronice și plătesc cu ZEN beneficiază de o prelungire gratuită cu un an a garanției.

„Produsele ZEN sunt acum disponibile în toate țările din Spațiul Economic European. Europa Centrală și de Est se numără printre zonele lider în ceea ce privește dezvoltarea comerțului electronic, iar consumatorii și comercianții români se află pe un trend ascendent din acest punct de vedere. Ne propunem să îi ajutăm pe cei familiarizați cu acest mod de a face cumpărături, dar și pe cei mai recent interesați să își găsească locul potrivit pe Internet. Obiectivele noastre sunt ambițioase – în cinci ani, ne dorim să avem un total de un milion de utilizatori înregistrați pe platformă”, a declarat Dawid Rożek, care este și co-fondatorul unei platforme internaționale pentru pasionații de gaming, ce în prezent numără peste 20 de milioane de clienți.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?