Soluția țintește, în primă etapă, magazinele online din România și din regiunea DACH (Germania, Austria și Elveția vorbitoare de limbă germană). Proiecțiile iau în calcul 500 de clienți activi în primul an.
Soluția StageMe.Live, de tip SaaS, se adresează magazinelor online care vor să își crească vânzările, engagement-ul din partea clienților față de brandul sau produsele comercializate, dar și să își fidelizeze actualii clienți, cu ajutorul unui nou canal de marketing: video live streaming, ce oferă sesiuni de shopping interactive, personalizate, care sporesc experiența de utilizare a consumatorilor finali și le dă acestora posibilitatea să găsească răspunsuri la întrebările care, altfel, i-ar împiedica să finalizeze achizițiile online.
Soluția reduce astfel diferența dintre experiența online și cea senzorială, specifică magazinelor fizice, experiența finală de shopping fiind mai aproape de dezideratele clienților. Acest lucru se traduce în conversii mai mari, cu până la 80% per eveniment.
„Imaginați-vă un mix între canalele de teleshopping din trecut și video-urile de unboxing din prezent. Noi facem un mix între cele două și livrăm soluția whitelabel / branduită, sub numele fiecărui portal de comerț electronic. În plus, proprietarii datelor și brandingului sunt chiar magazinele online, în contrast cu platformele de social media, iar totul se întâmplă pe site-urile comercianților, integrarea cu soluția noastră făcându-se în doar câteva minute,” spune Christian Wilhelm Roth, CEO StageMe.Live.
Soluția StageMe.Live funcționează nativ în browserele telefoanelor mobile și desktop-urilor, nefiind necesară instalarea de alte plugin-uri sau aplicații.
„Pentru a putea face live stream e nevoie doar de o cameră video, de un microfon și de o conexiune la internet, orice om de vânzări putând face live stream, nu numai influenceri, reducând astfel costurile,” precizeaza compania.
Runda de finanțare vizează investitorii interesați de tehnologie și, în mod specific, de startup-uri tech din domenii cu potențial de creștere în viitorul imediat. Start-up-ul a reuşit deja să obţină 60% din investiţia ţintită, proiectul StageMe.Live fiind evaluat acum la 1,6 milioane de euro.
Segmentul de live streaming eCommerce se dezvoltă rapid la nivel global. Spre exemplu, doar anul trecut, în China, 5% din totalul vânzărilor eCommerce s-au desfășurat în sesiuni de live streaming, valoarea vânzărilor ajungând la echivalentul a 61 de miliarde de dolari. Mișcări similare au loc și in Europa și în SUA, iar Amazon.com/live demonstrează că și Vestul adoptă deja această tehnologie.
Cât despre România, piața de eCommerce este într-o creștere rapidă, primele proiecte de live streaming urmând să apară în viitorul apropiat.
„Pandemia ne-a făcut pe toți să ne mutăm în online și să ne arate ce confortabil e acolo. În viitor, trendul se va păstra și vom vedea un mix între lumea reală și cea digitală, iar live streaming-ul va fi infrastructura de bază care va suporta tot traficul de comunicare,” spune Sandu Băbășan, Strategic Advisor la StegeMe.Live.
„Avem clienți care lucrează la implementarea acestui sistem și promovează viitoarele evenimente. Estimăm că acest fenomen va lua amploare, imediat după ce primii noștri clienți vor deservi ca exemplu”, spune Andrei Buze, CTO StageMe.Live.
Runda de finanțare va permite dezvoltarea soluției de video live streaming, adăugarea de noi facilități, în funcție de cererea de pe piață și de nevoile clienților, scopul principal fiind creșterea venitului recurent pentru a atrage o rundă viitoare de investiții, proiecțiile luând în calcul 500 de clienți activi în primul an.
“Produsul are un potențial mare de globalizare, și este prezent într-o piață cu un trend incontestabil de creștere. De asemenea, sunt implicați oameni care au mai experimentat acest “path” de start-up scale-up, lucru care reprezintă un atu important pentru proiect,” spune Florin M. Pop, Lead Investor la StageMe.Live.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: