Startup-ul Cartloop se listeaza exclusiv pentru membrii Elite ai SeedBlink, care au angajat investitii de peste 25.000 euro pe platforma

28 decembrie 2020

Cartloop, platforma de marketing conversațional, ajută comercianții online să îi convingă pe clienți să cumpere produsele din “coș” în cazul în care au părăsit site-ul fără să finalizeze comanda. „Rata de conversie a Cartloop este de 3-5 ori mai mare decât a competitorilor,” spune SeedBlink. 

SeedBlink, platforma de equity crowdfunding dedicată startup-urilor tech, continuă seria listărilor cu un startup din verticala MarketingTech, destinată exclusiv membrilor ELITE. 

„Suntem foarte bucuroși că ne continuăm seria listărilor private cu un premiant din domeniul MarketingTech, un startup românesc care deja a înregistrat rezultate remarcabile de tracțiune. Cu ajutorul investitorilor ELITE înregistrați pe SeedBlink (care au angajat peste 25K EUR pe platformă), punem umărul ca o companie românească să revoluționeze E-Commerce-ul indiferent de geografie,” potrivit comunicatului.

Platforma Cartloop este utilizată de sute de clienți din Statele Unite, Canada, Marea Britanie și Australia. Aplicația se integrează cu un singur click în platforma Shopify, dar fondatorii își doresc ca la începutul anului viitor să fie disponibilă și pentru Magento, BigCommerce și WooCommerce. 

Întreaga tranzacție arată astfel: 100.000 EUR SeedBlink ELITE, 50.000 EUR TechAngels, 50.000 EUR GapMinder VC, 15.000 EUR T.A.N. Cluj-Napoca și 10.000 EUR Simple Capital. Acastă rundă este un follow on la rundă precedentă în care a investit numai GapMinder VC.

Cartloop a demarat deja negocieri pentru finanțarea Serie A cu VC din SUA în anul 2021, la o evaluare de cel puțin 7M EUR. 

În această perioadă, detaliile publice ale Cartloop sunt listate pe platformă, însă numai membrii ELITE au acces la Pitch Deck și la Proiecțiile financiare și vor putea investi, începând de la o sumă minimă de 10.000 EUR.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?