Start la incrierile pentru ecomTEAM 2014 – cei interesati pot profita acum de reducerile „early bird”

6 februarie 2014

Specialisti din domeniul comertului electronic si marketingului digital, vor participa pe 2-3 aprilie, la ecomTEAM, cel mai mare eveniment regional de profil. Fata de editia anterioara, organizatorii au schimbat locatia (de la Timisoara la Brasov) si numele evenimentului (din ecomTIM in ecomTEAM).

„Foarte multi dintre participantii ultimei editii ecomTEAM au venit din Bucuresti pana in Timisoara pentru a participa la cel mai important eveniment regional de comert electronic. Pentru a fi mai aproape de comunitatea de magazine online, furnizori si specialisti in marketing, anul acesta am ales Brasovul, un loc mai central din punct de vedere geografic. Evident, brandul ecomTEAM este foarte puternic legat de Timisoara, orasul unde 2Parale a organizat primele doua editii si unde, impreuna cu Wall-Street.ro, a fost organizata cea de a treia. Astfel, am cautat un brand in care sa se regaseasca mai bine atat vechiul <> cat si misiunea evenimentului: aceea de a creste comunitatea de comert electronic din Romania”, a declarat Claudiu Vrinceanu, redactor-sef al cotidianului de business Wall-Street.ro.

Printre speakerii din Romania la editia din acest an se numara Iulian Stanciu, directorul general al eMag.ro, cel mai mare retailer online la nivel local; Dan Bulucea, CEO al Google Romania sau Dan Vidrascu, CEO al Elefant.ro, cea mai mare librarie online din Romania repozitionata recent ca mall al familiei.

Pe de alta parte, in cadrul conferintei, dar si la workshopuri vor participa specialisti internationali precum David Sottimano, consultant in cadrul Distilled, una dintre cele mai cunoscute agentii britanice de marketing digital, Alison Battisby, consultant in social media- cu experienta in cadrul unor companii precum Nokia ori Tesco si John Heffernan, director de vanzari pentru digital in cadrul Foundry Communications, unul dintre jucatorii majori intre agentiile britanice de design.

„Am pregatit o lista importanta de speakeri romani si straini, cei din afara Romaniei provenind in special din Marea Britanie, cea mai dezvoltata piata de marketing digital din Europa. Iar in perioada urmatoare vom adauga si alte nume relevante in domeniu pentru a construi un eveniment cat mai interesant pentru participanti”, a afirmat Claudiu Vrinceanu.

In cadrul conferintei din prima zi a evenimentului se va discuta despre evolutia comertului online, despre tendinte si strategii de vanzari pe internet, in timp ce ziua a doua va fi dedicata workshop-urilor de PPC, SEO, usability, promotii eficiente, marketing afiliat, analytics, email marketing si social media. In paralel cu wokshop-urile, organizatorii spun ca va exista o zona de business lounge in cadrul careia networking-ul inceput in prima zi a evenimentului va continua intr-un mediu relaxat.

„Anul trecut a fost unul foarte dinamic pe piata de comert online, un domeniu care creste anual cu doua cifre, si in care in 2013 si-au facut aparitia giganti precum Carrefour, Cora, Pracktiker sau Leonardo. Inceputul de an a adus un nou jucator in domeniu, reteaua de cash&carry Selgros. Astfel, la urmatoarea editie a ecomTEAM, o parte importanta a discutiilor va fi dedicata extinderii si diversificarii magazinelor online”, a mai spus Claudiu Vrinceanu.

O data cu lansarea ecomTEAM.ro incepe si perioada de early bird, care ofera participantilor o reducere de 30% din pretul integral al biletelor, aplicabila pentru ambele zile ale evenimentului.

Evenimentul organizat de Wall-Street.ro, unul dintre cele mai importante publicatii de business din Romania, si fondat de 2Parale, prima si cea mai mare retea de afiliere la nivel local, se va desfasura pe 2-3 aprilie in Brasov, la Hotelul Kronwell.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?