[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Star Taxi a procesat peste 3,5 milioane de comenzi de taxi in primele sase luni, dublu fata de 2014

13 iulie 2015

Star Taxi, aplicatia mobila care le permite utilizatorilor sa comande un taxi direct de pe smartphone, a inregistrat in prima jumatate a acestui an un numar de comenzi aproape dublu fata de aceeasi perioada din 2014, cursele de taxi intermediate ajungând la peste 3,5 milioane. In total, aplicatia are in prezent peste 350.000 de utilizatori activi.

„Cresterea numarului de utili­za­tori ai aplicatiei Star Taxi cu 60% in prima jumatate a anului 2015 fata de prima jumatate a anului 2014 a dus si la cresterea numarului de comenzi. Astfel, numarul de comenzi a crescut cu 90% in prima jumatate a anului 2015, comparativ cu prima jumatate a anului 2014, Star Taxi inregistrand peste 3.500.000 de comenzi de taxi, fata de anul 2014, cand au fost peste 1.900.000 de comenzi de taxi procesate“, a declarat pentru ZF Vicol Moldoveanu, project manager in cadrul Star Taxi App SRL, compania care detine si administreaza aplicatia mobila cu acelasi nume.

Prin intermediul aplicatiei, clientii pot avea acces la 12.000 taxiuri in Bucuresti, de la orice firma. Soferii care intra in colaborare cu Star Taxi primesc telefon, trafic pe net si comenzi, pentru care platesc 1 euro/zi. Acestia pot renunta oricand, fara nicio obligatie decat cea a returnarii telefonului.

Aplicatia permite plata prin card, tranzactiile fiind procesate de catre PayU Romania. In eventualitatea unor reclamatii, Star Taxi precizeaza ca banii platiti prin card pentru o cursa pot fi inapoiati clientului „numai in contextul in care exista o reclamatie la banca” din partea acestuia.
„Noi nu putem verifica daca o cursa a fost efectuata corect sau nu, iar procesul de plata cu cardul pentru o cursa este supus confirmarii unui utilizator de mai multe ori. In cazul in care utilizatorul pierde telefonul de exemplu, si altcineva face comenzi si plateste pentru ele prin aplicatia in care utilizatorul si-a inregistrat deja cardul de credit, Star Taxi nu poate fi tras la raspundere in niciun fel. Este de datoria utilizatorului respectiv sa anunte Star Taxi de situatia respectiva si faptul ca telefonul sau ar putea fi folosit in acest fel. In acel caz, vom bloca imediat activitatea acelei aplicatii pe respectivul terminal.”, mai precizeaza Star Taxi.

In 2014, Star Taxi App SRL a raportat o cifra de afaceri de 1,13 milioane lei, cu aproape 50% mai mult fata de 2013, potrivit datelor de la Ministerul de Finante. Anul trecut compania a trecut pe profit, acesta situandu-se la 5.177 lei, conform aceleiasi surse.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?