Inteligenţa artificială generativă beneficiază de toate atuurile pentru a deveni o tendinţă dominantă în domeniul tehnologiei bancare în următorii ani, considera Sorin Mirea, noul director comercial regional Finshape, pentru Romania si Moldova. „Asistenţii virtuali, susţinuţi de modele lingvistice de mari dimensiuni (LLM) precum OpenAI, vor deveni un lucru obişnuit în majoritatea băncilor.” este convingerea acestuia.
Finshape este partener al conferintei internationale Banking 4.0, a carei tema din acest an se concentrează asupra conversației bancare în era digitalizării, sub sloganul „De la centrat pe tehnologie la centrat pe om: schimbarea viziunii de la servicii la conversații.”
Iata ce spune Sorin Mirea despre importanta banking-ului conversational in procesul de digitalizare:
„Aşteptările clienţilor s-au rafinat de la simple instrumente digitale la procese fără cusur pentru fiecare interacţiune. Se depun eforturi importante pentru a asculta ce au de spus clienţii şi de a adapta serviciile în consecinţă.”
Cu o prezenta in piata de 30 de ani, Finshape este o platformă bancară digitală cu capacităţi avansate de personalizare pentru a accelera transformarea bancară pentru băncile din Europa şi Orientul Mijlociu.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: