[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Sondaj: peste 40% dintre calatorii Metrorex au card de debit/credit, aproape jumatate detine un smartphone

16 decembrie 2013

42.8% dintre calatorii cu metroul au card de debit/credit, 34,4% utilizeaza internet banking, 28,3% au asigurare de viata/pensie privata si 44.7% au telefoane smartphone, dintre care doua treimi au downloadat aplicatii pe mobil, potrivit unui sondaj Daedalus realizat la cererea Blitz Television.

Sondajul releva faptul ca 39.4% dintre bucurestenii cu varsta de peste 14 ani (peste 670.000 persoane) obisnuiesc sa circule cu metroul cel putin o data pe saptamana, iar 58.6% dintre acestia vizioneaza programele BlitzTV.

Profilul principal al calatorului Metrorex are varsta intre 18 si 44 de ani, venituri medii si ridicate în comparatie cu populatia Bucurestiului, studii medii si superioare. „In mod surprinzator pentru cei care nu circula cu metroul, 38% din totalul calatorilor Metrorex detine masina proprie insa, in cele mai multe cazuri, se prefera calatoria cu metroul datorita rapiditatii”  a declarat Constantin Caciur, Managing Consultant Blitz Television.

Studiul a fost realizat pe baza unui sondaj telefonic, pe un esantion de 900 persoane si este reprezentativ pentru locuitorii din Bucuresti cu varsta de peste 14 ani. Eroarea de esantionare este de +/- 3.3%.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?