Solutie de plata prin telefon mobil care permite retinerea detaliilor din bonul de casa

18 septembrie 2013

Romanian Business Consult (RBC), a dezvoltat o aplicaţie care le va permite utilizatorilor sa faca plati cu telefonul mobil, dar si sa importe si sa pastreze pe smartphone bonurile de casa, cu toate detaliile legate de produsele cumparate si pretul lor.

Bonul de casa va ajunge pe aplicatia de smartphone dupa ce clientul va scana un cod special aflat pe casa de mar­cat, iar plata se va realiza, dupa introducerea unui cod pin, folosind datele unui card preinregistrate in sistem.


„Interesul este foarte mare deocamdata din partea retailerilor si suntem in discutii cu mai multe banci. Speram sa avem o solutie functionala in trei pana la sase luni. Ne asteptam sa migreze spre solutia noastra clienti care acum platesc cu cardul sau cu cash“, a declarat pentru ZF Andrei Bojita, directorul general al RBC.

Companie fondata in 1991, cu 100% capital austriac, RBC este in prezent cel mai mare integrator local de solutii IT pentru companiile de retail si din industria alimentara, cu afaceri de 15 mil. euro in 2012.

Sursa: Ziarul Financiar

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?