Sodexo Romania a ajuns la 1,5 mil. de consumatori – 50% dintre voucherele de masa sunt utilizate in format digital

28 iunie 2018

Sodexo a intrat pe piața din România în urmă cu 20 de ani, oferind tichete de masă pe format de hârtie. De atunci, a emis peste 3,1 de miliarde de vouchere și doar în 2017 a servit peste 206 milioane de mese angajaților români. Dezvoltarea companiei a fost susținută de diversificarea gamei de produse și servicii și de investițiile în digitalizare care au generat o crestere cu 27% a cifrei de afaceri comparativ cu 2016.

În 2017, Sodexo a investit în startup-ul românesc Benefit Seven, cel mai mare furnizor de abonamente pentru petrecerea timpului liber și sport dedicate angajaților și a consolidat poziția de lider pe piață, deservind aproximativ 1,5 de milioane de consumatori.

În medie, salariații români primesc, între 1 și 2 beneficii extra-salariale, iar cel mai des oferite sunt tichetele de masă și tichetele cadou.

„Angajații preferă să primească voucherele în format digital, deoarece sunt mai ușor de utilizat și au un control mai bun asupra cheltuielilor, datorită aplicației Sodexo Card. Aceasta a fost instalată deja de jumătate dintre clienții Sodexo. Primul beneficiu care este oferit 100% în format digital este 7card, iar 50% dintre voucherele de masă sunt utilizate, de asemenea, în format digital.”, potrivit comunicatului de presa.

Sodexo a dezvoltat in Romania o rețea de peste 67.000 de parteneri afiliați, dintre care peste 10.000 sunt prezenți și în zona rurală.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?