[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Sodexo preia pachetul majoritar la Benefit Seven, companie care detine serviciul 7card

19 iulie 2017

Sodexo devine astfel cel mai mare furnizor de abonamente corporate pentru activități recreative, sport și wellness din România. Benefit Seven a înregistrat anul trecut vânzări de 2,8 milioane de euro, în creștere cu peste 60% față de 2015.

Sodexo și-a majorat, până la 60%, pachetul de acțiuni la Benefit Seven, companie care deține serviciul 7card și este cel mai mare furnizor de abonamente de activități recreative, sport și wellness pentru angajații din România. Tranzacția între cele două companii a fost finalizată in 17 iulie 2017, după ce, anul trecut, Sodexo a intrat în capitalul Benefit Seven, prin preluarea unui pachet de 20% din acțiuni.


Compania Benefit Seven a fost înființată în 2011, cu trei acționari: Andrei Crețu, Iulian Cîrciumaru și Cătălin Ivașcu și a introdus în România conceptul de abonament unic cu acces liber la o rețea de centre de activități sportive recreative și de wellness.

Managementul companiei Benefit Seven va continua să fie asigurat de fondatorii afacerii, care se vor implica mai departe în promovarea facilitării de către companii a accesului la mișcare și activități recreative pentru angajații lor din România.

„Am văzut, încă de la începutul colaborării cu fondatorii Benefit Seven, potențialul acestui tip de beneficiu extrasalarial – o răsplată pentru angajați din partea angajatorului – și, pe parcursul ultimului an și jumătate, am lucrat împreună să îmbunătățim și să ne diversificăm serviciile. Decizia de a achiziționa pachetul majoritar de acțiuni la Benefit Seven reprezintă un pas firesc în dezvoltarea portofoliului Sodexo de soluții pentru calitatea vieții”, declară Sven Marinus, CEO Sodexo Benefits & Rewards Services România.

„Prin integrarea 7card în portofoliul de soluții dedicate companiilor de toate dimensiunile, Sodexo oferă încă un beneficiu atractiv de motivare și retenție a angajaților și își diversifică astfel oferta pentru îmbunătățirea calității vieții de zi cu zi a angajaților și performanței companiilor.”, potrivit comunicatului de presa.

„Prin parteneriatul cu Sodexo, 7card va beneficia de avantajele și de resursele pe care le oferă cel mai mare furnizor de beneficii extrasalariale din România, printre care și oportunitatea de a accesa cea mai mare bază de companii care își doresc să le ofere angajaților lor soluții pentru îmbunătățirea vieții. Acest lucru este deja vizibil în evoluția vânzărilor pe care le-a înregistrat Benefit Seven în prima parte a acestui an”, a declarat Andrei Crețu, cofondator 7card.

În 2016, Benefit Seven a înregistrat o cifră de afaceri de 2,8 milioane de euro, în creștere cu peste 60% față de anul precedent. Pentru anul în curs, compania estimează menținerea tendinței de creștere a vânzărilor, până la 4,5 milioane de euro.

În prezent, numărul clienților Benefit Seven se ridică la peste 900 de companii și este în continuă creștere. 7card are peste 25.000 de abonați activi, angajați în companii din domenii precum IT&C, telecomunicații, pharma și healthcare, retail, sistemul financiar-bancar și asigurări, servicii profesionale, producție industrială, FMCG.

Serviciul 7card funcționează sub forma unui abonament lunar, care permite accesul la peste 700 de centre de activități sportive și recreative din 35 de orașe, la un preț mai mic decât al unui abonament la o singură sală. Centrele din rețeaua 7card oferă o paletă de peste 40 de activități sportive diferite, precum fitness, squash, zumba, kangoo jumps, rebound, aerobic, pilates, yoga, tenis, înot și acces la piscine, dansuri, arte marțiale, închirieri de biciclete și multe altele.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?