Sodexo, unul dintre jucatorii de top pe piata romaneasca a tichetelor, anunta ca a intrat in parteneriat cu retelele de magazine Carrefour, Mega Image si Profi, in cadrul carora consumatorii vor putea utiliza cardurile de masa Gusto Pass. Oficialii Sodexo se asteapta ca tichetele de masa in format electronic sa se bucure de succes si in Romania. La nivel mondial, grupul Sodexo emite 65%-70% din volumele sale pe carduri.
Bancherii se asteapta si ei sa treaca la emiterea acestor carduri pana la sfarsitul anului. Previziunea este ca, prin introducerea tichetelor de masa in format electronic multi romani vor face plata cu un card la comercianti pentru prima oara in viata lor. Se estimeaza ca jumatate dintre actualii posesorii de card nu au facut inca nicio tranzactie de plata la comercianti.
„Reteaua de comercianti va fi extinsa constant, astfel ca Sodexo va oferi in continuare cea mai mare retea de afiliere atat pentru tichetele de masa pe suport de hartie, cat si pentru cele emise pe card, mentinandu-si pozitia de lider national, asa cum a reusit in ultimii 16 ani, de cand emite in Romania. In prezent, reteaua de comercianti care accepta tichetele de masa pe hartie Gusto Pass include peste 66.500 de unitati de retail.”, potrivit comunicatului de presa.
„Cardurile de masa ajuta la modernizarea sistemului de tichete valorice din Romania, oferindu-le companiilor si angajatilor acestora posibilitatea de a alege solutia optima pentru fiecare. Realizarea primelor parteneriate cu mari retaileri, precum Carrefour, Mega Image si Profi este o garantie a faptului ca vom oferi cea mai mare retea de comercianti pentru noul card de masa Gusto Pass”, declara Jean Istasse, CEO Sodexo Romania.
„Ne asteptam ca tichetele de masa in format electronic sa se bucure de real succes si in Romania, de aceea, sub conceptul «Tehnology for Humans», obiectivul nostru este sa facem noua tehnologie cat mai simpla pentru consumatorii si clientii nostri corporate”, spune Jean Istasse.
Despre noile carduri Sodexo Gusto Pass
Tichetele de masa electronice sunt carduri dedicate exclusiv alocatiei individuale de hrana a angajatilor si pot fi utilizate numai in acele unitati de alimentatie publica echipate sa accepte carduri si care au contracte incheiate cu unitatile emitente. Pentru a intra in posesia lor, angajatii nu trebuie sa plateasca nimic – toate costurile cu tichetele de masa în format electronic vor fi suportate de catre angajatori.
Desi sunt emise sub licenta MasterCard, pe baza de cip & PIN, si incorporeaza tehnologia contactless, cardurile Sodexo Gusto Pass nu sunt carduri bancare si nu permit retrageri de numerar. Mai mult, ele nu permit nici alimentarea cu alte sume decat cea a tichetelor de masa.
La momentul achitarii alimentelor la comercianti, cardurile de masa vor fi debitate cu valoarea integrala a produselor cumparate. De asemenea, sumele cu care sunt alimentate cardurile de masa vor avea aceeasi perioada de validitate ca si tichetele de masa pe suport de hartie.
Valoarea nominala a tichetelor de masa, indiferent de suport, este de 9,41 lei, incepand cu luna mai, in crestere de la 9,35 de lei.
Infiintata in 1966, in Marsilia, compania Sodexo opereaza in 80 de tari, cu 420.000 de angajati, si are o cifra de afaceri de 18 mld. Euro. La nivel mondial, Sodexo opereaza prin 32.700 puncte de lucru si inregistreaza 75 milioane consumatori zilnic.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: