Sodexo anunta ca a ajuns la aproximativ 11.500 de comercianți parteneri pentru cardurile de masă Gusto Pass, „cea mai extinsă rețea de unități de retail și HORECA în care sunt acceptate tichete de masă în format electronic”, potrivit companiei, acoperind în întregime teritoriul României.
De la lansarea tichetelor de masă electronice Gusto Pass pe piața din România, Sodexo a distribuit aproximativ 240.000 de carduri pentru angajații companiilor partenere, din industrii precum: IT, telecomunicații, e-Commerce, Business Process Outsourcing (BPO) și call center, automotive, bunuri de larg consum, transporturi.
„Din totalul tichetelor de masă pe care Sodexo le emite în prezent, aproximativ 35% sunt deja în format card.”, potrivit comunicatului de presa.
Cardurile de masă nu permit retragerea de numerar de la ATM-uri, astfel că angajații care le utilizează sunt mai predispuși să mențină comportamentul de a face plăți cu cardul inclusiv pentru alte tipuri de carduri.
Toate cardurile de masă Sodexo Gusto Pass sunt emise sub licența MasterCard, încorporează tehnologia chip & pin și sunt contactless. Plățile contactless reprezintă 80% din totalul tranzacțiilor realizate cu cardurile de masă Sodexo Gusto Pass.
Cardurile de masă Sodexo Gusto Pass pot fi utilizate în toate marile rețele comerciale de retail și în HORECA, în unități precum Ana Pan, City Grill, Hanu’ lui Manuc, Hanul Berarilor Interbelic, La Mama, Pizza Hut, Salad Box, Subway, Starbucks, dar și în magazine de proximitate.
Voucherele de masă în format electronic au reglementări fiscale identice tichetelor de masă pe hârtie. Astfel, cu tichetele de masă Gusto Pass de la Sodexo, indiferent de format, angajatorul beneficiază de 100% deductibilitate și scutire de taxe.
În prezent, valoarea nominală maximă a tichetului de masă este de 15,09 lei.
La nivel internațional, grupul Sodexo oferă 65%-70% din volumele sale de tichete pe carduri.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: