[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

SmartBill lansează chatbotul Bill, în parteneriat cu DRUID

10 iunie 2021

SmartBill, liderul pieței din România în soluții de facturare și gestiune și DRUID, lider în tehnologii conversaționale, anunță lansarea chatbotului Bill, pentru a oferi asistență 24/7 utilizatorilor soluțiilor SmartBill și o experiență digitală superioară.

Bill oferă răspunsuri pentru o selecție cuprinzătoare de peste 500 de întrebări predefinite. Astfel, indiferent că se află pe website-ul smartbill.ro sau în aplicația mobilă, utilizatorii SmartBill pot primi răspunsuri privind utilizarea soluțiilor, modalitățile de facturare, activarea abonamentelor, adăugarea stocurilor, retururile și crearea facturilor storno, compensarea facturilor, dar și multe alte informații specifice activităților de facturare și gestiune.

În funcție de complexitatea suportului solicitat de utilizator și ținând cont și de programul de lucru al centrului de suport tehnic SmartBill, chatbot-ul poate redirecționa cerința către unul dintre membrii echipei.

Atunci când Bill este accesat direct din aplicația mobilă, el identifică automat utilizatorul fără a cere detalii suplimentare de autentificare și poate oferi suport personalizat. Acest lucru reprezintă un element suplimentar de personalizare a experienței clienților. 

„Credem cu tărie că tehnologia poate să ne îmbunătățească viețile, dar și afacerile. Ca lider detașat al pieței, simțim că e de datoria noastră să o utilizăm și să o amplificăm pentru a răspunde cât mai bine cerințelor fiecăruia dintre cei peste 50.000 de clienți pe care îi avem. Chatbotul Bill ne va ajuta în misiunea SmartBill de a fi cel mai bun prieten al antreprenorului român, 24 de ore pe zi și 7 zile pe săptămână, fără să ținem cont de program sau zile libere”, a declarat Cristina Boarteș, Sales & Customer Experience Manager, SmartBill.

„Interacțiunea cu clienții s-a schimbat radical și a determinat schimbări vizibile în comportamentul companiilor. A oferi un răspuns rapid unui client, atunci când acesta are nevoie urgent de informație, face diferența în business. Parteneriatul cu SmartBill urmărește creșterea și îmbunătățirea oportunităților de comunicare cu clienții. SmartBill este un exemplu de antreprenoriat românesc de succes și suntem mândri să putem fi alături de ei” a adăugat Liviu Drăgan, CEO DRUID.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?