Pe parcursul exercițiului financiar 2016/2017, Hornbach a continuat să susțină transformarea digitală complexă a modelului de afaceri cu cheltuieli suplimentare de zeci de milioane de euro. Între timp, „cu excepția Germaniei, și în alte cinci state europene sunt disponibile magazine online Hornbach care au contribuit la creșterea cifrei de afaceri prin ratele de evoluție peste medie.”, potrivit comunicatului de presa.
„Distincția dintre online și offline se atenuează tot mai intens. Se vor impune companiile care vor reuși să pună la dispoziția clienților în toate etapele experienței de cumpărături o ofertă profesionistă. Prin intermediul strategiei noastre suntem poziționați excelent la nivel competițional,“ a declarat Albrecht Hornbach – președintele consiliului de administrație al Hornbach Management AG.
“În trecut am alocat în jur de 50 de milioane de euro pe an în investițiile pentru online la nivelul întregului grup, iar anul acesta ne gândim la o cifră de 60 de milione de euro”, a afirmat președintele consiliului de administrație al Hornbach Management AG, Albrecht Hornbach.
Compania intenționează să lanseze în prima jumătatea a anului viitor un magazin online în România, în care vor fii disponibile toate produsele din magazinle offline ale Hornbach. “Timpurile se schimbă, apare tehnologia. Vom deschide un magazin online în România în 2018, în prima jumătate a anului”, a declarat, directorul general al Hornbach România, Mugurel-Horia Rusu.
Fondata in 1877, HORNBACH este o companie multinaţională, de familie, singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de cinci generații.
Pe parcursul exercițiului financiar 2016/2017 (1 martie 2016 – 28 februarie 2017), concernul Hornbach Holding AG & Co. KGaA a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 4,9%, la 3.941 milioane Euro (anul precedent: 3.755 milioane euro). De asemenea, rezultatul operațional al concernului (EBIT) a înregistrat, în comparație cu anul precedent, o creștere de 14%, la 156,8 milioane euro (anul precedent: 137,5 milioane euro).
Concernul dispune în prezent de 156 de magazine (dintre care sase in Romania) de materiale de construcții și articole de grădină în nouă state europene (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxembourg, Elveția, Suedia, Slovacia şi România) , printre care si Romania.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: