[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Sfarsit de saptamana cu probleme pentru serviciul Home Bank al ING

18 decembrie 2017

Vineri seara, ING anunta oficial a ”Serviciul Home’Bank este momentan indisponibil, problema tehnică identificată fiind în faza de logare în aplicație”.

In acelasi comunicat banca mai preciza urmatoarele: ”Clienții ING pot utiliza în continuare fondurile proprii, pot face plăti cu cardul, iar în rețeaua de Self’Banks își pot verifica fondurile, pot retrage bani sau pot face transferuri între conturile ING”.

Sambata la ora 13.00, banca emitea un nou comunicat in care anunta ca serviciul ING Home’Bank este funcțional si ca urmeaza noi intreruperi ca urmare a unor actualizari in aplicatie.

”Echipa tehnică ING va continua monitorizarea stabilității aplicației în zilele următoare, dat fiind traficul crescut înregistrat în perioada sărbătorilor. Totodată, dorim să ne informăm clienții că am programat o sesiune de actualizare a Home’Bank-ului în noaptea dintre sâmbătă spre duminică, în intervalul 00:00 – 03:00, când serviciul nu va fi disponibil.”

Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Dariusz Mazurkiewicz – CEO at BLIK Polish Payment Standard

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?