[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Serviciul de plata Tap to Phone este deja utilizat de peste 10.000 de comercianti in Romania

17 ianuarie 2023

În prezent, peste 10 instituții financiare oferă soluția de plată Tap to Phone pe piața locală și peste 10.000 de comercianți din România au ales să o implementeze, se arata intr-un blog pe visa.ro. Potrivit datelor din piață[1], aplicația Tap to Phone este instalată pe aproximativ 25.000 de telefoane sau alte dispozitive electronice, transformate în terminale contactless de acceptare a plăților electronice prin intermediul Tap to Phone. Aproximativ 80% dintre acestea sunt disponibile în locațiile IMM-urilor din România.

Pentru a sprijini acceptarea plăţilor cu cardul, Visa a făcut eforturi pentru a reduce semnificativ toate costurile pe care le-ar presupune implementarea soluţiilor de acceptare de către comercianți și alți prestatori de servicii.


La finalul anului 2020, împreună cu partenerii săi, Visa a introdus în România serviciul Tap to Phone, prin care comercianții, curierii sau alți operatori economici de pe plan local pot descărca o simplă aplicație pe telefon sau tabletă și pot accepta astfel plăți contactless. „Tap to Phone are potențialul să stimuleze acceptarea cardurilor datorită avantajelor sale incontestabile – costurile reduse și faptul că nu necesită echipamente suplimentare.” – potrivit articolului.

___________

[1] Date Visa, noiembrie 2022

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?