Serviciul cora Express se extinde prin parteneriatul cu tazz by eMAG

6 august 2021

cora anunta ca dezvoltă serviciul cora Expres prin lansarea unui nou parteneriat cu tazz, platforma de livrări la domiciliu deținută de eMAG.

Clienții cora din București, Cluj-Napoca, Constanța, Bacău, Drobeta și Ploiești vor avea acces rapid, începând cu 6 august 2021, la peste 4.000 de produse esențiale din hipermarketul fizic, care sunt listate în aplicația tazz.

cora investește continuu în dezvoltarea și optimizarea e-commerce, segment care are un potențial mare de creștere. Parteneriatul cu tazz se înscrie în strategia noastră de dezvoltare a online-ului și este în același timp un instrument de consolidare a relației cu clienții (…) Parteneriatul cu tazz întărește serviciul cora Express și se adaugă unei liste de platforme cu care colaborăm încă de anul trecut și datorită cărora clienții primesc comenzile într-un timp record, de doar 60 de minute de la plasarea acestora„, a spus Claudia Badea, director operațional e-commerce coraRomania și directorul hipermarketului cora Lujerului.

Planul nostru este să transformăm tazz by eMAG în aplicația pe care te poți baza oricând, iar livrările de cumpărături în mai puțin de 60 de minute să fie o realitate oriunde ai locui în România,” a declarat Alin Șerban, CEO tazz by eMAG.

Pentru a marca acest nou parteneriat, cora si tazz le-au pregătit clienților o ofertă specială – livrare gratuită și un voucher cadou în valoare de 20 de lei pentru o comandă de minimum 50 de lei, valabilă în contul acestora pentru comenzi până pe 5 septembrie 2021.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?