[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Serviciile Orange Money vor fi oferite 100% digital, pana la finalul acestui an

2 iunie 2020

Dacă în perioada dinaintea pandemiei, procentul de clienți care își deschideau online un cont Orange Money era unul scăzut, începând cu 16 aprilie, aproximativ 70% dintre noii utilizatori au ajuns în aplicație în urma unui proces 100% digital, potrivit reprezentantilor companiei.

”Am ales să eliminam barierele privind accesul la serviciile oferite, un exemplu fiind eliminarea preluării cardul de debit dintr-un Orange Shop. Astăzi livrăm cardurile la adresa indicată de client, fără costuri. Mai mult, am preluat o mare parte dintre interacțiunile standard din shop-uri și le-am mutat în zona digitală și în call center, acolo unde acest lucru era posibil”, a declarat pentru wall-street.ro, Șerban Negrescu, Head of Product Management în cadrul Orange Money.


„Avem în plan diversificarea produselor și serviciilor. În primul rând, vrem să avem un serviciu 100% digital până la finalul acestui an, iar aici vorbim despre un spectru larg de operațiuni ce trebuie revizuite, de la procesul de vânzare până la cel de suport.”

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?