[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Sensiblu si BCR lanseaza o campanie pe cardurile contactless

13 iunie 2012

13 iunie, 2012 – Curtata de multe banci, reteaua de farmacii Sensiblu nu a dorit niciodata emiterea vreunui card co-branded. Are propriul card de fidelitate, emis in peste 1,5 mil. de exemplare, ceea ce il face cel mai mare program local, activ, de loializare a clientelei.

Pentru a veni in sprijinul propriei clientele, Sensiblu nu a exclus insa colaborarea cu institutiile financiare. Astfel, in vara anului 2007, impreuna cu IFN-ul Lauren Finance, Sensiblu emitea primul card de credit cu utilizare exclusiva in farmacii. Respiro, era un card proprietar, cu o limita de 150 de lei in varianta Standard si de 300 lei in varianta Optim. Restituirea creditelor se facea in rate fixe stabilite de comun acord in contract iar posesorul putea realimenta contul la orice farmacie inclusa in program.  Produsul nu s-a bucurat de succes si compania a trebuit sa renunte la acest program insa nu este exclusa posibilitatea reluarii sale.

De altfel, acesta nu a fost singurul card de credit destinat sectorului farmaceutic  care a trebuit sa fie retras din circulatie. Aceeasi soarta a avut-o si produsul emis de Banca Transilvania in parteneriat cu CentroFarm (in septembrie 2007), chiar daca nu era utilizat exclusiv in farmacii – fiind un card international emis sub licenta Visa.

Deocamdata, parteneriatele dintre Sensiblu si emitentii bancari se limiteaza la acceptarea cardurilor in cele peste 400 de farmacii din retea. Cea mai recenta colaborare este cu BCR si vizeaza prima campanie din Romania ce promoveaza utilizarea cardurilor contactless; ce se deruleaza in cadrul celor 80 de farmacii Sensiblu din Bucuresti.

Mecanismul campaniei prevede acordarea automata prin SMS a unui cod valoric, pentru fiecare tranzactie in valoare de minim 50 lei efectuata in reteaua de farmacii Sensiblu cu un card contactless emis de BCR. Campania se deruleaza in Bucuresti, in perioada 12 -27 iunie 2012 si se adreseaza posesorilor de carduri contactless emise sub sigla VISA, respectiv Zambet BCR si BCR Powercard contactless.

Parteneriatul dintre BCR si Sensiblu a inceput inca din iunie 2011 cand banca anunta ca, pana la sfarsitul lunii august 2011, posesorii de card primesc inapoi pana la 6% din valoarea cumparaturilor efectuate pe cardurile BCR. In plus, se oferea trei rate cu zero dobanda la plata cu orice card de credit emis de BCR.

Inca de la campania din 2011, o parte din farmaciile Sensiblu aveau instalate POS-uri care sa permita plata contactless a cumparaturilor pana intr-o suta de lei.

Pana in prezent, BCR a pus in circulatie peste 23.000 de carduri contactless.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?