Compania Selgros Cash&Carry intră pe piaţa turismului din România prin lansarea unei platforme cu pachete turistice denumită Selgros Travel şi care va fi operată de către gigantul german al turismului TUI, a anunţat compania.
„Dezvoltată împreună cu partenerul TUI TravelCenter, platforma Selgros Travel va prezenta lunar câte zece pachete turistice către destinații deopotrivă populare și exotice, la prețuri cu adevărat speciale și cu posibilitatea de a fi achiziționate rapid.”, potrivit comunicatului de presa.
Oferta-vedetă de la lansare este pachetul pentru o săptămână în stațiunea cubaneză Varadero, cu prețuri începând de la 999 de euro de persoană. Alte exemple de oferte valabile din 1 august pe selgrostravel.ro: Santorini, în septembrie, la 399 de euro, un revelion de top în Dubai la 999 de euro sau un circuit în Toscana, la final de septembrie, la 559 de euro.
„Dorința noastră a fost să răspundem nevoilor de relaxare și descoperire ale oamenilor și să le oferim clienților noștri posibilitatea de a achiziționa rapid și ușor pachete turistice. Prin Selgros Travel îmbinăm experiența TUI în turism la nivel global cu pasiunea și eficiența, valori definitorii pentru Selgros”, a declarat Alexandru Vlad, Director General Selgros România.
„Ne bucură acest parteneriat și avem încredere în reușita lui. Este un model de succes în Europa, așa ne apropiem de clienți, transformăm procesul de achiziție într-unul facil și deschidem încă o ușă pentru toți turiștii români.”, declară și Dragoș Anastasiu, Președintele Grupului Eurolines România.
Selgros și TUI Travel Center pregătesc și exclusivități dedicate membrilor Clubului Selgros. Astfel, începând cu 1 octombrie 2017, posesorii de carduri Selgros vor beneficia de prețuri speciale la rezervările de hoteluri de pe platforma selgrostravel.ro.
Tranzactiile de plata cu cardul pe platforma selgrostravel.ro sunt procesate de catre PayU Romania. Selgros Travel ofera ca modalitate de plata si transferul bancar. Alegerea platii prin banca presupune ca, dupa efectuarea rezervarii on-line, clientul se prezinta la orice sucursala a unei banci, avand asupra lui factura proforma pe care o va primi prin e-mail.
Dovada de confirmare a platii trebuie trimisa in cel mult 48 de ore de la primirea facturii prin e-mail pentru a putea transforma rezervarea in una ferma. In cazul in care acest termen este depasit, sistemul anuleaza automat rezervarea facuta. Dupa primirea dovezii platii, clientul primeste documentele de calatorie pe adresa de e-mail furnizata.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: