SelfPay lanseaza propria aplicatie mobila si anunta 20.000 de instalari in primele trei luni

12 decembrie 2018

Aplicația mobilă SelfPay permite utilizatorilor Stațiilor de Plată păstrarea istoricului plătilor efectuate și a chitanțelor aferente în format digital, acumularea și posibilitatea de utilizare a restului rezultat în urma efectuării de plăți direct din aplicație, localizarea celor mai apropiate stații de plată sau acumularea punctelor pentru participarea la campaniile cu premii organizate de SelfPay.

Scanarea chitanțelor emise de stațiile SelfPay pentru colectarea de puncte ce se adaugă ca beneficii în contul utilizatorului este cea mai utilizată funcționalitate a aplicației. Cu punctele acumulate, clienții SelfPay se pot califica pentru participarea la campania curentă în cadrul căreia, compania oferă premii în valoare de peste 140.000 de lei, Marele Premiu fiind un autoturism Jeep Renegade.
Aplicația mobilă SelfPay poate fi descărcată gratuit din Google Play și App Store.


Topul tranzacțiilor realizate de către utilizatorii aplicației include tranzacțiile de monedă electronică – 38.86%, serviciile de plăți facturi – 32.44% și tranzacțiile de reincărcare a cartelei de telefon mobil – 13.80%.

„Prin lansarea aplicației mobile, compania noastră reconfirmă preocuparea de a oferi clienților săi o experiență omnichannel completă. Aplicația SelfPay este adoptată și utilizată deja de mii de persoane care își țin evidența facturilor și a serviciilor achitate la stațiile de plată SelfPay. Estimăm că până la finele anului 2019 cel puțin 25% dintre utilizatorii stațiilor de plată vor instala și utiliza aplicația mobilă, fată de 3% în prezent, la doar 3 luni de la momentul lansării.” a declarat Adrian Badea, CEO SelfPay.

Rețeaua de stații de plată SelfPay este alcătuită în prezent din peste 3.900 de stații, amplasate în peste 900 de localităti din tară, iar până la finalul anului 2018 va ajunge la 4.000 de stații SelfPay, în creștere cu 38% față de anul 2017.

Prin stațiile de plată SelfPay, compania pune la dispoziția clienților săi mai mult de 120 de servicii, printre care se numără: plata facturilor, plata rovinietei, plata ratelor la credite, plata întreținerii, reincărcarea eletronică a cartelelor de telefon mobil, plata serviciilor sau a produselor cumpărate online, monedă electronică, donații, bilete de tren, plata taxelor și impozitelor, bilete la spectacole și nu numai.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?