Selfpay a procesat 5,8 mil. tranzactii in primul semestru, in crestere cu 50%

11 septembrie 2019

SelfPay, liderul pieței locale de Staţii de Plată de tip self-service, a înregistrat în primul semestru din 2019 o cifră de afaceri de 42 milioane de lei, în creștere cu 23% față de perioada similară a anului trecut. În același timp, compania a raportat un profit net de 0,7 milioane de lei.

„O contribuție semnificativă la evoluția indicatorilor de business obținuți de SelfPay au avut-o, în egală măsură, creșterea rețelei de terminale, îmbogățirea portofoliului de servicii disponibile (n.r. 120 in acest moment) și îmbunătățirea ratei de adopție a Stațiilor de Plată de către clienți.”, potrivit comunicatului.


„Se remarcă o creștere substanțială a volumelor tranzacțiilor aferente serviciilor din industria financiară și a loialității clienților din zona de plăți facturi.”, mai precizeaza compania.

În primele șase luni din 2019, compania a procesat 5,8 milioane de plăți, în valoare de peste 900 de milioane de lei, înregistrând o creștere de 130% față de aceeași perioadă a anului precedent.

De asemenea, rețeaua SelfPay a crescut cu 26%, depășind  4.200 de Stații de Plată la finalul lunii iunie 2019, față de nivelul de 3.344 de Stații de Plată, la finele primului semestru de anul trecut. 

Stațiile de Plată SelfPay pot fi găsite în rețelele de retail modern, centre comerciale, piețe, benzinării, unități bancare și magazine de proximitate și sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care acestea sunt deschise.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?