[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Seamless lanseaza SEQR Tab, solutia prin care platile cu smartphone-ul pot fi incasate pe orice dispozitiv

29 octombrie 2014

Solutia de plata SEQR devine disponibila pentru toate tipurile de comert, online sau offline, la taraba sau in galerii comerciale, fiind prezenta inclusiv la aparatele de vending machines. Pana acum solutia era integrata in casa de marcat a comerciantului. Din aceasta luna, pentru a accepta o plata prin SEQR, este suficient ca acesta sa aiba un terminal (tableta, calculator sau mobil) conectat la internet.

Seamless Romania, dezvoltatorul celei mai populare aplicatii de plata cu telefonul mobil din Europa, lanseaza SEQR Tab si in Romania, solutia care permite incasarea pe orice dispozitiv a platilor cu smartphone-ul. SEQR Tab transforma orice smartphone, tableta sau calculator, cu o conexiune de Internet, intr-un punct de vanzare mobil. Astfel, incasarea cu SEQR devine posibila si pentru afacerile din domenii cum ar fi curierat si livrari, concerte, expozitii, targuri si mici comercianti sau care nu au integrat inca SEQR in sistemul propriu de gestiune a vanzarilor (ERP). Lansarea vine la 1 an de la introducerea SEQR pe piata, timp in care reteaua de locatii care accepta plata cu SEQR a ajuns la 1.250.

SEQR este o solutie care se implementeaza in casa de marcat a comerciantilor si permite plata prin scanarea unui cod QR unic, asociat casei de marcat. Clientul scaneaza cu telefonul mobil codul QR, valideaza plata cu ajutorul codului PIN personal si primeste chitanta pe telefon.

Aplicatia se poate descarca gratuit din App Store, Google Play sau Windows Phone Store.

SEQR Tab prezinta o interfata similara unei pagini de Internet unde comerciantul va genera codul QR pentru a fi scanat de client cu aplicatia SEQR. In plus, SEQR Tab poate fi folosita prin intermediul unui cod QR tiparit, asociat unui calculator, tablete sau smartphone de la punctul de vanzare al comerciantului, care se scaneaza la momentul platii. Primii comercianti care au ales sa implementeze SEQR Tab sunt La Mama si Cafepedia.

“Prin intermediul SEQR Tab le oferim comerciantilor o noua optiune relevanta de utilizare pentru SEQR. În plus, prin SEQR Tab le facilitam accesul la incasarea platilor cu telefonul mobil si afacerilor care nu au integrat inca SEQR in sistemul de gestiune a vanzarilor precum si micilor magazine, afacerilor de curierat si livrari. La fel ca în cazul SEQR, investitia pentru comerciantii care doresc sa foloseasca SEQR Tab este practic zero, intrucat nu exista costuri fixe sau de instalare. Totodata, comisioanele per tranzactie sunt la jumatate fata de cele percepute la plata cu cardul. De cealalta parte, cumparatorii vor avea aceeasi experienta simpla si sigura ca si pana acum”, a declarat Oana Nanulescu, Country Manager Seamless Romania.

La un an de la intrarea pe piata, SEQR a dezvoltat în Romania o retea nationala extinsa de parteneri  dintr-o gama variata de domenii: online (IT&C, telecomunicatii, produse pentru bebelusi), magazine de proximitate, fashion, restaurante, cafenele si benzinarii.

Comentarii (2)
  1. Horatiu spune:

    In continuare functioneaza doar pt clientii Garanti?

  2. admin spune:

    Din pacate da, insa reprezentantii Seamless au declarat ca „in curand” vor anunta noi parteneriate.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?