În contextul anului 2020, BRD anunta „o creștere susținută a utilizării canalelor digitale, atât pentru clienții retail, cât și pentru clienții companii”. Numărul de utilizatori activi ai canalelor la distanță a crescut cu +23% în dinamică anuală la sfârșitul lunii decembrie, în timp ce 99% din tranzacțiile clienților companii mari și 96% din tranzacțiile IMM-urilor au fost efectuate prin intermediul canalelor digitale, potrivit comunicatului prin care BRD isi anunta rezultatele pe 2020.
„Am avut o crestere semnificativa a gradului de utilizare a MyBRD Mobile si MyBRD Net. 96% dintre tranzactiile facute de clientii IMM, sunt efectuate pe canale digitale,” spune Radu Topliceanu, Viceprersedinte – responsabil de retail.
De asemenea, „avem o crestere importanta a tranzactiilor pe zona de ecommerce, de 36%„.
Referitor la partea de autentificare a tranzactiilor de comert electronic, cu doi factori de autentificare, se pare ca nu sunt probleme. De la inceputul acestui an, o tranzactie facuta la magazinele online poate fi validata cu amprenta in aplicatia MyBRD.
„In cazul in care clientii nu au aceasta aplicatie avem o solutie prin care reusim sa oferim o experienta buna a clientului. Nu am observat scaderi in volumele de tranzactii si nici o crestere a tranzactiilor respinse. Clientii se pare ca au inteles cum pot folosi acest lucru si experienta pe care le-o oferim este suficient de buna incat sa-i ajute sa finalizeze tranzactiile,” a mai precizat Topliceanu.
###
BRD-Societe Generale a înregistrat anul trecut un profit net de 951,5 milioane lei, cu 37% mai mic decât în 2019, când banca a raportat un câştig de 1,5 miliarde lei, în timp ce veniturile operaţionale s-au redus la 2,9 miliarde lei, de la 3,1 miliarde.
Veniturile nete din dobânzi au coborât uşor, la 2,08 miliarde lei (2,15 mld.lei în 2019), iar veniturile operaţionale s-au redus la 3,08 miliarde lei (3,26 mld.lei în 2019).
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: