[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Saptamana Black Friday si ofertele magazinelor online

17 noiembrie 2014

Antreprenorii magazinelor online romanesti au investit milioane de euro in servere, plaftorme online, personal, spatii de depozitare pentru a fi pregatiti de sarbatoarea reducerilor din acest an. Lansata în 2011 de catre eMag, Black Friday a devenit un moment de referinta pentru amatorii de chilipiruri, fiind un moment foarte asteptat de cumparatori. Aproape toate magazinele online care se respecta ofera reduceri substantiale cu aceasta ocazie, valabilitatea ofertelor fiind insa foarte variata, de la 1 zi in cazul eMag si pana la o luna in cazul okazii.ro. In continuare va prezentam cateva exemple.
Spor la cumparaturi!

F64
Cel mai mare magazin foto-video din Europa de Sud-Est, pregateste reduceri, produse si surprize pentru clientii sai de Black Friday 2014. incepand de vineri 21 noiembrie pana duminica 23 noiembrie, Magazinul a pregatit reduceri la peste 350 de produse, in 2013 avand aproximativ 300, anunta stocuri de 25.000 de bucati si prelungirea programului, magazinul fiind deschis si duminica, 23 noiembrie, intre orele 10.00 si 18.00.
Anul trecut, F64 a vandut de 9 milioane de lei in timpul primei campaniei de Black Friday, iar anul acesta estimeaza vanzari de peste 12 milioane de lei, cu 30% mai mari. Cele mai atractive oferte vor fi la aparate foto compacte, tablete si telefoane cu preturi pornind de la 199 de lei. in oferta F64 de Black Friday vor intra si ceasuri inteligente, gadgeturi pentru fotografii creative, dar si echipamente ce contin specificatii dedicate fotografilor avansati precum camere foto full frame si camere capabile sa filmeze 4K.

EuroGsm
Unul dintre cei mai mari retaileri in domeniul telecom, va organiza, pentru al treilea an consecutiv, campania Black Friday, atat in magazinele din retea, cat si online. Astfel, in perioada 21 – 23 noiembrie 2014, retailerul va include in oferta telefoane mobile, tablete, accesorii si gadget-uri la preturi reduse cu pana la 75%. in plus, clientii EuroGsm care se aboneaza la newsletter pana in data de 19 noiembrie, vor primi oferta de Black Friday pe e-mail, cu 24 de ore inainte de inceperea campaniei.

 „Oferta pentru campania de Black Friday de anul acesta va include 4 categorii de produse – telefoane mobile, tablete, accesorii si gadget-uri, iar reducerile vor fi cuprinse intre 10% si 75%. Vom avea disponibile sute de modele de produse, o mare parte dintre acestea fiind accesorii pentru smartphone-uri si tablete”, a declarat Zoltan Halmai, director comercial al EuroGsm.

in selectarea produselor pentru acest eveniment, reprezentantii companiei au tinut cont de cele mai cautate telefoane si tablete de pe site. Printre acestea se numarasmartphone-uri si tablete marca Samsung, Apple, Nokia, Sony, HTC, Karbonn, Allview. in plus, oferta pentru Black Friday cuprinde o gama larga de accesorii si gadget-uri tech, care sunt foarte potrivite si pentru a fi oferite drept cadou. Gama de produse pentru care EuroGsm va aplica cea mai mare reducere in perioada 21 – 23 noiembrie sunt accesoriile pentru telefoanele inteligente si gadget-urile.

Reprezentantii EuroGsm se asteapta ca produsele cele mai vandute in perioada campaniei de Black Friday sa fie telefoanele mobile cu ecran de 5 inch si tabletele cu ecranul de 8 inch, dar si ceasurile Bluetooth, bratarile inteligente, kit-urile pentru masina si difuzoarele Bluetooth.

„In ceea ce priveste vanzarile, estimam o dublare fata de campania de anul trecut. Referitor la tipologia de clienti, pentru editia de anul acesta asteptam, pe partea online, un procent de 70% barbati cu varsta de pana in 35 de ani, iar in magazinele din retea, media de varsta va creste pana la 50 de ani”, a mai spus Zoltan Halmai.

WatchShop.ro
Cel mai mare magazin online cu ceasuri originale din Romania, va participa pentru al treilea an consecutiv la evenimentul Black Friday. in premiera insa pentru piata din Romania, va include in editia de anul acesta a Black Friday si ceasuri de lux marca Rolex, clientii avand astfel posibilitatea de a cumpara celebrele produse elvetiene de masurare a timpului la preturi foarte avantajoase.
WatchShop pune la dispozitia clientilor la editia din acest an a Black Friday peste 1.500 de ceasuri si accesorii. Astfel, cei interesati pot beneficia de discount-uri de pana la 90% la marci precum Seiko, Timex, Tissot, Swatch, Calvin Klein, Casio, Fossil, Hugo Boss, Invicta, Festina, Accurist, Harley Davidson, Tommy Hilfiger, I’m Watch, Bulovasi altele.

Pe de alta parte, Rolex este doar unul dintre brandurile de lux care vor intra in oferta. Ceasuri apartinand si altor branduri de lux renumite la nivel mondial vor avea discount-uri de pana la 45%, WatchShop marcand astfel o premiera pe piata din Romania.

„Pentru editia din 2014 a celui mai mare eveniment de shopping am imbunatatit oferta. Avem o gama mult mai variata de branduri si preturi pentru toate buzunarele. Cel mai ieftin ceas din oferta va costa 149 de lei, iar cel mai scump va costa peste 10.000 de lei, exceptand brandurile de lux. Am facut si imbunatatiri de ordin logistic, astfel incat anul acesta vom expedia toate comenzile in maximum 48 de ore din momentul in care au fost procesate”, a declarat Catalin Florea, CEO WatchShop.

Pregatirile Black Friday au inceput in urma cu aproximativ jumatate de an si au implicat discutii si negocieri cu toti furnizorii WatchShop, lucru care a permis discounturi mai mari care se ridica anul acesta la peste 600.000 de lei.

„Estimam pentru editia de anul acesta a Black Friday, care va demara pe 21 noiembrie si va tine pana pe 23 noiembrie, un numar de peste 1.500 de comenzi de aproximativ 200.000 de euro. Iar pe langa preturile avantajoase, clientii vor mai beneficia si de servicii cu valoare adaugata, precum garantie extinsa sau posibilitatea deschiderii coletului la livrare”, a mai spus Catalin Florea.
Clientii care vor sa nu mai astepte insa pana pe 21 noiembrie, pot achizitiona ceasuri in orice momentla pret de Black Friday. Astfel, cei care cumpara acum, iar ceasul achizitionat va avea un pret mai mic de Black Friday, vor primi diferenta de bani.

eMAG
Va oferi reduceri in valoare de 75 milioane de lei  la cele peste 450.000 de produse incluse in oferta speciala de Black Friday, pe 21 noiembrie. eMAG estimeaza vanzari in valoare totala de 150 de milioane de lei pe parcursul intregii zile de Black Friday. Reducerile ajung pana la 75% si vor fi aplicate celei mai diversificate game de produse din istoria retailerului online: IT, telefoane mobile, foto, electrocasnice si climatizare, produse de ingrijire personala si cosmetice, carti, jucarii, mobilier, auto, articole pentru casa si gradina.

Pentru pregatirea Black Friday 2014, eMAG a investit 5 milioane lei in servere si 2 milioane de lei in platforma online. in depozit, produsele din oferta Black Friday ocupa 10.000 de metri patrati, iar 240 de oameni vor lucra 24h din 24h pentru a pregati comenzile. Pentru livrarea produselor, eMAG a incheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD si TNT pentru un flux de livrare de 150 de camioane/zi, astfel incat livrarile sa fie finalizate in decurs de 6 zile.
eMAG a lansat, in 2011, conceptul de Black Friday pe piata din Romania si organizeaza evenimentul celor mai mari reduceri din an pe parcursul unei singure zile.

Okazii.ro
in timpul campaniei  Black November (care se desfasoara in perioada 3-30 noiembrie 2014) pot fi cumparate cu reduceri de pret de pana la 60 % peste 200.000 de produse din principalele categorii: Fashion& Beauty, Telefoane mobile, Auto-moto, Computere si electronice, Jocuri video si muzica, Universul copiilor, Librarie, Sport, Arta si obiecte de colectie, Casa si gradina.
Black November Okazii.ro include cele mai bune oferte selectionate in parteneriat cu vanzatori independenti din intreaga tara si cu principalele magazine online din cadrul platformei. “Pe langa reducerile substantiale de pret, pentru noi sunt prioritare siguranta tranzactiilor si diversificarea ofertelor, iar eforturile noastre pentru campania Black November s-au concentrat in aceste directii.” – spune Radu Sitaru, CEO Okazii.ro.
Reducerile de pret din aceasta perioada sunt completate pe Okazii.ro si de alte avantaje. Cumparatorii pot achizitiona un numar mare de produse cu livrare gratuita sau cu plata in rate fixe fara dobanda.

evoMAG
A pregatit pentru editia din acest an a Black Friday, care se va desfasura pe o perioada de 3 zile incepand cu 21 noiembrie, o oferta de peste 20.000 de produse care vor face obiectul unor reduceri semnificative, de pana la 75%. Cele mai mari reduceri vor fi la echipamente electrocasnice si la produse de ingrijire personala, laptopuri, telefoane mobile, imprimante, tablete, televizoare, echipamente de retelistica si componente pentru PC.

“De putin timp am facut trecerea la o noua platforma care ne permite sa fim mult mai operativi. Este rezultatul unei munci de 2 ani si jumatate si a unei investitii de aproximativ 150.000 de euro. in plus, vom testa anul acesta un nou flux de lucru prin care vom opera comenzile in regim non-stop, astfel incat sa putem trimite de mai multe ori pe zi colete catre clienti”, a declarat Mihai Patrascu, CEO evoMAG.
O alta noutate pe care evoMAG o pune la dispozitia clientilor la editia din acest an a Black Friday consta in faptul ca nu va mai limita cantitatea de produse comandate.
“Estimam ca perioada celor mai mari reduceri din an ne va aduce intre 18.000 si 20.000 de comenzi finalizate, in valoare de aproximativ 2 milioane de euro. Ne asteptam in acest an la aproximativ 500.000 de vizitatori pe site-ul evoMAG in cele 3 zile cat va dura promotia de Black Friday”, a mai spus Mihai Patrascu.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?