Salt Bank are în momentul de faţă peste 240.000 de clienţi persoane fizice, în mare parte tineri, activi, din mediul urban, angajaţi în domeniile IT, media, vânzări, finanţe şi construcţii, potrivit ZF. Lansata in aprilie a.c., banca si-a propus 250.000 de clienti dupa primul an, tinta care va fi atinsa dupa numai sase luni.
Istoria lansarilor de noi entitati in spatiul bancar autothton releva faptul ca Salt Bank este institutia cu cea mai rapida adoptie dupa primele sase luni de la momentul lansarii, depasind chiar si Revolut Romania.
Ce urmeaza? Din perspectiva clientela, Salt Bank se va adresa in continuare freelancer-ilor si ulterior persoanelor fizice autorizate. In ceea ce priveste produsele, banca pregateste un credit de consum si lansarea depozitelor in euro, pana la finele acestui an.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: