[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Salt Bank anunta noi functionalitati si depasirea pragului de 400.000 clienti, dupa 10 luni de la lansare. Obiectivul pentru 2025 este minim 700.000 de clienti.

24 februarie 2025

Salt Bank, primul neobank 100% românesc, anunță depășirea pragului de 400.000 de clienți la doar 10 luni de la lansare, cu peste 70.000 de noi clienți înrolați în ultimele 2 luni, de la finalul anului 2024 până în prezent. În 2025, Salt Bank dorește depășirea pragului de 700.000 de clienți.

Astăzi, Salt Bank anunță lansarea a trei noi funcționalități în aplicație: PayBill, Automatic Saver și Subscription Manager, care simplifică plata utilităților, procesul de economisire, gestionarea abonamentelor și a aplicațiilor unde clienții își înregistrează cardul, oferind mai mult control și siguranță.

Totodată, Salt prelungește campania de 5% cashback pentru fiecare prieten nou adus în aplicație. Campania „Prietenul la cashback se cunoaște” se prelungește, oferind în continuare o lună de cashback pentru fiecare recomandare care duce la deschiderea unui nou cont, folosind codul de recomandare din aplicație sau codul „FOTBAL”. Până acum, Salt Bank a oferit, în total, 62.000 de luni de cashback.

Noi functionalitati in aplicatie

Prin PayBill, clienții vor putea să adauge rapid furnizori de utilități dintr-o listă de 400 de furnizori locali și naționali, să primească și să plătească facturile de utilități, totul într-un singur loc, în aplicația Salt. Datele arată că, din cele 169.000 de facturi pentru utilități plătite prin Salt Bank, 60% sunt pentru servicii din domeniul telecomunicațiilor.

O altă funcționalitate lansată în aplicația Salt este Automatic Saver. Această funcționalitate permite clienților să își maximizeze suma economisită lunar, pastrând în permanență și o sumă disponibilă pentru cheltuielile de zi cu zi,   Clienții pot stabili suma dorită pentru cheltuieli în contul curent, iar restul banilor sunt automat transferați într-un Space pentru economii.

„Ceea ce este cu adevărat ingenios este că, dacă soldul contului curent scade sub 50% din suma stabilită, Automatic Saver intervine automat și recompletează din Space, suma disponibilă pentru cheltuieli. Astfel, utilizatorii nu doar că economisesc ușor, dar au mereu bani disponibili când au nevoie.” – precizeaza banca.

Datele arată că, cei mai mulți dintre clienți economisesc bani pentru „zile negre”, renovări și redecorări, pentru o nouă mașină sau excursii de tip city break.

A treia funcționalitate recent lansată este Subscription Manager, prin care clienții își pot gestiona în aplicația Salt toate abonamentele sau plățile recurente pentru serviciile oferite de canale de streaming video sau audio, dar pot vedea și la ce comercianți online au cardul Salt salvat. Această funcționalitate vine în ajutorul clienților Salt, pentru a preveni plățile automate pentru servicii pe care utilizatorii nu le mai folosesc.

Pentru mine, atenția pentru oameni este esențială și reprezintă fundamentul Salt Bank. Ne concentrăm pe utilizatori, ascultăm nevoile lor și inovăm împreună cu ei. Am promovat un model de banking digital care să răspundă nevoilor reale ale românilor, iar adopția rapidă ne arată că am găsit direcția corectă. Susținem cu mândrie ecosistemul românesc și, până la finalul anului, ne propunem să depășim 700.000 de utilizatori,” declară Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.

Finqware, Pago, Idea Morph, sunt noii parteneri Salt Bank

Pentru a oferi clienților o experiență digitală completă, 100% românească, Salt Bank colaborează cu fintech-uri românești de succes.  Un exemplu este parteneriatul cu Finqware, furnizor de soluții tehnologice de tip „open banking”.  La nivel european, se estimează că numărul utilizatorilor de servicii de open banking a crescut de 5 ori și a ajuns la peste 60 de milioane la finalul anului 2024, potrivit unei platforme globale de date și business intelligence. Salt Bank a integrat Finqlink – soluția care îți permite să creezi link-uri de plată și să le trimiți clienților pentru a implementa App TopUp – o experiență de plată similară cu cea a plății cu cardul.

Ne bucurăm că prima implementare folosește FinqLink, cea mai modernă soluție de plăți din România. Și acesta este doar începutul – noi funcționalități bazate pe open banking vor urma în curând”, a declarat Cosmin  Cosma, CEO Finqware.

Un alt parteneriat dezvoltat de Salt Bank este cel cu fintech-ul românesc Pago, care aduce în aplicația Salt o soluție modernă de integrare a plăților facturilor. În România sunt emise, în fiecare lună, peste 25 de milioane de facturi de utilități, care însumează o valoare cumulată de 3 miliarde de lei, iar gestionarea acestora poate deveni o provocare pentru consumatori.

Cele două soluții românești se unesc pentru a oferi clienților o experiență de plată a facturilor de utilități simplificată și rapidă”,declară Adrian Cighi, Co-fondator Pago.

Alături de Idea Morph, Salt Bank a creat o comunitate pentru Fondatorii Salt Bank, în care sunt înregistrate 4.688 de persoane, cu scopul de a crea un canal de comunicare direct cu românii care au ales Salt Bank din primele 10 zile de la lansare. Comunitatea a generat 6.703 de idei inovative, din care 44 au fost utilizate în concepte și proiecte pe care Salt le-a implementat deja.

Este o mare bucurie să putem face parte din călătoria Salt și să fim locul în care fondatorii Salt nu doar vin cu sute de idei super bune, ci și creează genul acela de competiție și dinamică super creativă”, declară Cătălina Bănuleasa, CEO Idea Morph.

________________

Salt Bank, cu sediul în România, este un neobank romanesc deținut integral de Grupul Financiar Banca Transilvania – cea mai mare bancă din SEE.

Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?