S-a lansat aplicatia care-ti pune la dispozitie un asistent personal pentru efectuarea cumparaturilor

29 octombrie 2015

Bringo este platforma prin care iti comanzi cumparaturile direct de pe smartphone si le primesti acasa impreuna cu bonul de la magazin, totul printr-un serviciu inedit de shopping si livrare. Aplicatia, disponibila in App Store si Google Play, iti permite sa alegi magazinul si apoi sa creezi cosul de cumparaturi selectand produsele dorite.

„Un livrator raspunde cererii tale, face cumparaturile in locul tau si ti le aduce direct la usa. La livrare, platesti valoarea de pe bonul de la magazin si o taxa pentru serviciul prestat, despre care esti informat inca de la plasarea comenzii. Poti discuta cu livratorul in timp real, telefonic, prin chat in aplicatie si esti informat daca un produs comandat de tine nu mai este in stocul magazinului, avand posibilitatea de a opta pentru un alt produs.”, potrivit comunicatului de presa.

“Bringo isi propune sa schimbe modul in care oamenii isi fac cumparaturile uzuale, ajutandu-i sa scape de stresul mersului la magazin si de neplacerile asociate: aglomeratia, timpul pierdut sau lipsa locurilor de parcare” declara Ovidiu Caprita, CEO Bringo.

In acelasi timp, Bringo vine in intampinarea comerciantilor, punandu-le acestora la dispozitie, fara nicio cheltuiala initiala, un canal de vanzare ce cunoaste o crestere rapida, si anume comertul prin intermediul dispozitivelor mobile inteligente. Alaturi de lanturi de magazine consacrate, micii producatori locali de legume si fructe, bacaniile, magazinele specializate sau cele fara puncte de vanzare numeroase au acum acces la acest canal de vanzare.

“Am folosit experienta acumulata la proiectarea si dezvoltarea StarTaxi si Oliviera si am lansat Bringo, platforma care “vinde timpul” celui care-l are disponibil, livratorul inrolat in sistem, catre cel care vrea sa „cumpere timp”, clientul final. Bringo pune la dispozitia cumparatorului un „asistent personal” de cumparaturi la un cost foarte mic“ declara Mihai Paun, CEO Ascend NetSolutions, compania care a dezvoltat platforma Bringo.

Compania nu a precizat cum se efectueaza plata si nici cum isi selecteaza livratorii, doua elemente esentiale pentru reusita implementarii acestui nou concept ce pare sa fie o afacere pe modelul propus de Uber. Daca ai o masina personala si ceva timp liber, poti sa faci taximetrie sau, mai nou, curierat. Foarte important este insa si costul. Intr-un exemplu dat de Bringo, la o lista de cumparaturi de 40 de lei, cel care primeste acasa produsele comandate trebuie sa plateasca o taxa de 15 lei (adica 37,5%!!! din costul produselor) pentru shopping&livrare.

Ascend Netsolutions detine un istoric important in dezvoltarea de aplicatii inteligente si inovatoare, fiind compania care a dezvoltat Star Taxi, Oliviera si eChiosc, aplicatii premiate de-a lungul timpului, precum si alte aplicatii de top, pentru companii de renume.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?