[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

S-a lansat aplicatia care poate dubla rata de conversie a unui website cu vanzare online

5 februarie 2014

MARKETIZATOR.COM, primul conversion suite romanesc, anunta lansarea unei noi functii: calcularea automata si raportarea in timp real a Ratei de Abandon a Cosului de Cumparaturi pentru magazinele de comert electronic. Aceasta rata reprezinta procentul celor care finalizeaza comanda din totalul vizitelor inregistrate pe pagina de cos.

“Pana la aceasta lansare, marketerii puteau calcula aceasta rata preluand date din diverse programe de raportare statistica, precum Google Analytics. In mod obisnuit, toata operatiunea de extragere a datelor din Analytics si apoi calcularea acestei rate in mod manual este consumatoare de timp pretios.”, se arata in comunicatul de presa al companiei.

Noua functie Marketizator afiseaza in mod automat aceasta rata, prin simpla introducere a URL-ului paginii de cos in aplicatie. Reprezentanbtii companiei afirma ca “orice efort de marketing ce vizeaza pagina de cos poate fi masurat si monitorizat in timp real in platforma Marketizator”.

Principalele actiuni ce pot fi monitorizate cu ajutorul acestei functii sunt modificarile de design si copywriting pe pagina de cos cu ajutorul A/B testingului. Acestea pot fi testate pe intreg traficul sau pe segmente care sunt importante pentru website-ul respectiv, fara a fi nevoie de cunostinte de programare sau design.

Un al doilea tip de actiune ce poate fi intreprinsa de un marketer pentru a reduce aceasta rata este lansarea de interactiuni “exit” care il opresc pe vizitator sa abandoneze cosul de cumparaturi, oferind diversi stimuli de marketing: oferte limitate la doar cateva ore sau minute, castigarea unor vouchere pentru cumparaturi viitoare etc.

“Am construit Marketizator.com plecand de la experientele noastre de marketing, care au validat ideea ca un mesaj personalizat poate mari semnificativ rata de conversie. Suntem acum in public beta, insa clentii nostri ne confirma ca avem un tool excelent”, spune Valentin Radu, CEO Marketizator si anterior director de marketing la Rca-ieftin.ro, numarul 1 in piata de re-selling de asigurari.

Printre clientii Marketizator se afla jucatori mari de pe piata de online retailing din Romania, cum ar fi: F64, evoMag, TinaR, Rca-ieftin.ro, Elefant.ro. Industriile in care activeaza clientii ce folosesc Marketizator ca software de optimizare sunt: Fashion, Turism, Bilete de avion, Carti, Electronice, Home& Gardening.

Cei doi co-fondatori, Valentin Radu si Sorin Tranca, premiati la competitia Start-Up Rally Hamburg si Praga (14 August si respectiv 19 August 2013) afirma ca, in anumite situatii de piata, Marketizator.com poate dubla rata de conversie a unui website cu vanzare online, lucru ce poate fi dovedit de testele facute pana acum.

La 7 luni de la lansare, echipa din spatele Marketizator.com a reusit sa imbunatateasca functionalitatea si performanta platformei, cu ajutorul celor peste 500 de testeri. Pentru cei care vor sa se convinga, platforma poate fi testata gratuit timp de 30 de zile de orice marketer.

Marketizator este un tool de conversie care agrega diverse functii de conversion marketing, precum landing page optimization (A/B testing), design de interactiuni (segmentarea vizitatorilor si creative display), precum si o puternica subcomponenta de cercetare.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?