Astfel, dacă în 2019 doar 6% dintre români spuneau că preferă să încheie asigurările din faţa calculatorului sau a telefonului mobil, în 2020 ponderea acestora a urcat la 12%, „cel mai probabil ca urmare a restricţiilor impuse pe perioada pandemiei Covid-19, care au determinat creşterea rapidă a gradului de accesare a serviciilor online”, arată datele celui mai recent barometru al Uniunii Naţionale a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare (UNSAR).
Acelaşi studiu arată că aproximativ 1 din 5 români (circa 18%) preferă serviciile online pentru achiziţionarea de poliţe sau pentru gestionarea acestora, în timp ce ponderea celor care folosesc servicii online în general, altele decât cele de asigurări, este de 59%.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: