[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Rulajele pe cardurile de credit BT sunt de trei ori mai mari decat media pietei

22 decembrie 2012

21 decembrie, 2012 – Cardurile de credit ale Bancii Transilvania genereaza cele mai mari volume din piata. Astfel in vreme ce media rulajelor pe card este de sub 3.000 RON/semestru, pentru principalii 10 emitenti, in cazul Bancii Transilvania media este de peste 9.000 RON, potrivit ultimei editii a Raportului NOCASH dedicat pietei cardurilor. In primele sase luni din 2012, cu un card de credit BT s-au efectuat – in medie – 18 tranzactii dintre care jumatate au fost plati la comercianti, ceea ce reprezinta a doua performanta din piata dupa numarul de tranzactii per card.

Explicatia acestei reusite este programul Star BT care din momentul lansarii sale, mai 2011, a insemnat  peste 50.000 de carduri de credit noi si un volum mai mare cu peste 50% a cumparaturilor efectuate cu ajutorul acestora. Star BT este programul de loialitate destinat celor care folosesc la cumparaturi, in tara sau in strainatate, unul dintre cele 5 carduri de credit emise de Banca Transilvania: MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Visa Gold, Visa Gold Rotary si Visa Platinum.

Clientii persoane fizice beneficiaza, prin Star BT, de puncte de loialitate – care se acumuleaza si pot fi utilizate la comerciantii parteneri – sau de rate fara dobanda. Valoarea unui punct este de 1 leu, iar punctele Star BT pot fi folosite pentru plata cumparaturilor la comerciantii inscrisi in program. Din mai 2011 si pana in decembrie 2012, clientii au acumulat peste 4.000.000 de Puncte Star BT.

Incepand cu luna decembrie a.c., posesorii de carduri de credit incluse în acest program pot opta, gratuit, pentru transferul Punctelor Star BT intre conturile proprii de carduri de credit sau catre alti clienti BT, posesori de carduri de credit.

Proiectul a atras peste 1.300 de comercianti parteneri a caror retea de acceptare depaseste 3.400 de locatii comerciale. Printre partenerii Star BT se numara branduri cu notorietate, comercianti din lumea reala (precum Domo, Altex, Flanco, Praktiker, Eximtur, Perfect Tour, Aerotravel, Debenhams, Carturesti, Reteaua privata de sanatate Regina Maria, Benvenuti, Centrofarm, Plafar, etc.) cat si magazine online  (eMAG.ro, Evomag.ro, F64.ro, Floridelux.ro etc.)

In cadrul Star BT, Banca Transilvania a lansat, in premiera pe piata din Romania, „Smart Statements”, extrase de cont care contin, „all–in-one”: informatii specifice, reprezentarea grafica a tranzactiilor, machete integrate, precum si numarul de Puncte Star BT acumulate sau alocate.

De asemenea, primul joc lansat de BT in cadrul profilului sau de pe Facebook are legatura cu Start BT. Star BT Game, cu un format „card match”, presupune recunoasterea siglelor partenerilor acestui program de loialitate. Aproape 17.000 de persoane au jucat Star BT Game in decurs de opt săptamani. Pe Facebook, acesta s-a incheiat in aceasta saptamana, iar datorita succesului acestuia, echipa de marketing & comunicare BT a propus ca jocul sa continue.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?