RTB House: „potentialul de conversii pentru Black Friday este urias, mai mare decat cel pentru perioada dinaintea Craciunului”

31 octombrie 2016

RTB House – companie specializată în publicitate online targetată – a analizat sute de campanii de publicitate desfăşurate pentru clienţii săi pe aproape 40 de pieţe si a observat că rata de conversie creşte cu aproape 70% de Black Friday şi cu aproape 30% pentru Cyber Monday, comparativ cu media rezultatelor obţinute în noiembrie 2015. De asemenea, potrivit datelor obţinute din campaniile de retargetare personalizată folosite de companie, se observă şi o creştere semnificativă a traficului total pe site-uri, care a fost cu 30% mai mare de Black Friday şi cu 20% mai mare de Cyber Monday.

În România, conform datelor despre campaniile desfăşurate pentru clienţi, valorile creşterilor sunt mult mai mari. Creşterea ratei de conversie pentru Black Friday a fost de 192%, iar traficul pe site-uri a crescut cu 283%. Merită menționat că Cyber Monday nu a prins la fel de bine ca Black Friday în România, dar sunt magazine care pregătesc campanii de reducere și pentru această zi. Cele mai multe aleg însă un weeekend prelungit, iar anul acesta înseamnă perioada 18 – 20 noiembrie.

Toate aceste cifre ii determina pe reprezentantii RTB House sa afirme ca „romanii au afinitatea cea mai mare pentru Black Friday la nivel regional”.

„Dacă ar fi să comparăm creşterea de trafic înregistrată de magazinele din România cu cele din regiune, observăm că România este lider detaşat, cu o creştere de de 283%, urmată de Ungaria, cu o creştere de 58%, Ucraina cu 48%, Bulgaria cu 43% şi Cehia cu 35%.”, potrivit comunicatului de presa.

„Black Friday în Romania este un fenomen, nu este un simplu eveniment de shopping. Interesul românilor este foarte mare, iar magazinele îl susţin cu promoţii semnificative. Pe lângă vânzările propriu-zise generate, Black Friday este o ocazie foarte bună pentru magazine să determine utilizatorii să experimenteze procesul de achiziţie. Este foarte important ca utilizatorii să câştige încredere în achiziţiile online şi aceasta este una dintre cele mai bune ocazii, ţinând cont de promoţiile bune şi de mediatizarea evenimentului. Un instrument foarte bun pentru susţinerea ofertelor de Black Friday îl reprezintă campaniile de retargetare personalizată, care permit magazinelor să promoveze oferta de Black Friday către utilizatorii care au vizitat anterior site-ul, în funcţie de interesul acestora, oferind astfel bannere mult mai relevante şi mai eficiente”, a declarat Cătălin Emilian, director RTB House România şi Bulgaria.

Concluzia RTB House este ca „potenţialul de conversii pentru Black Friday este uriaş, chiar mai mare decât cel pentru perioada dinaintea Crăciunului”. Aceasta deoarece „de Black Friday apar mai multe oferte, la orice tip de produse”. Datele folosite în această cercetare provin din instrumentele de retargetare personalizată dezvoltate de RTB House. Analiza a acoperit anumite campanii furnizate de companie în noiembrie 2015.

RTB House este o companie de tehnologie, care livrează servicii de conversie către diverse branduri în peste 40 de pieţe din Europa, zona Asia și Pacific, precum și America Latină şi are birouri în Varșovia, Moscova, Dubai, Singapore și São Paulo. Compania a a ajuns la profit după 3 ani de activitate, lansând prima sa campanie în anul 2012.

În prezent, RTB House coordonează 850 de campanii unice pentru branduri globale, iar echipa este formată din peste 160 de experți din întreaga lume. În România, RTB House lucrează pentru clienţi importanţi, precum Altex.ro, Answear.ro, Avon.ro, Cel.ro, Evomag.ro, F64.ro, Fashiondays.ro, Olx.ro, Orange.ro, PCGarage.ro, Zoot.ro.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?