[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Romtelecom extinde colaborarea cu BRD pe zona serviciilor de plata electronica

27 septembrie 2010


27 septembrie, 2010 – Dupa ce in februarie a.c., Romtelecom anunta posibilitatea platii online a facturii direct din site-ul propriu – folosind cardul bancar si platforma Gecad ePayment – compania ofera acum posibilitatea platii facturii si prin Simplis Direct – serviciul de debit direct oferit de BRD.

Plata se efectueaza automat din contul curent, fara comision, la data scadentei, fara a mai fi necesara deplasarea la banca sau la casieriile furnizorului. In vederea achitarii facturilor Romtelecom prin serviciul Simplis Debit, este necesara incheierea unui mandat de debitare directa, la orice unitate BRD sau prin intermediul serviciului Vocalis.

Factura RomTelecom poate fi platita  prin debit direct la o serie de alte 12 banci. Astfel, clientii care au cont bancar la Alpha Bank, BCR, Bancpost, Emporiki Bank, ING Bank, Millennium Bank, Raiffeisen Bank, RBS Bank (Romania), Piraeus Bank Romania, Banca Transilvania, UniCredit Tiriac Bank sau Volksbank, pot semna un contract prin care imputernicesc banca sa faca plata facturii, in mod automat, la data scadenta, fara comision.

Romtelecom a dezvoltat prin parteneriate, o retea extinsa de puncte pentru plata facturii Romtelecom, care a crescut de la 400 locatii  – cand plata se facea doar la magazinele Romtelecom – la peste 22.000 puncte de prezenta in prezent, reprezentand ghişee ale bancilor, bancomate (peste 4.000), oficii autorizate ale Postei Romane, puncte de incasare PayPoint, serviciul UNIKASA, serviciul SIMPLIS FACTURI, magazine Germanos, magazine Romtelecom.

In prezent, Romtelecom desfasoara o campanie adresata persoanelor fizice care activeaza optiunea „Factura Romtelecom numai in format electronic” – serviciul fiind lansat in luna iunie a acestui an.

Pentru a activa factura electronica, clientii trebuie sa se logheze in contul lor MyAccount. In sectiunea Notificari, dupa bifarea optiunii „Factura doar in format electronic„, clientii pot alege sa fie notificati in legatura cu emiterea unei noi facturi prin e-mail sau chiar prin SMS. Mai mult, prin aplicatia MyAccount, clientii pot accesa oricand informatii cu privire la contul lor (platile efectuate, lista convorbirilor efectuate, serviciile active) şi pot chiar sa achite online factura.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?