[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Romanii isi cumpara online biletele de avion nu insa si asigurarile de calatorie

22 aprilie 2014

Doar 5% dintre romanii care cumpara online bilete de avion pentru plecari in strainatate isi fac si asigurare de calatorie, evitand astfel riscul ca pentru o singura zi de spitalizare, in cazul unei boli sau accident sa plateasca cel puţin cateva sute de euro, potrivit portalului de turism Vola.ro.

Procentul celor care cumpara bilete de avion online si achiziţioneaza si o asigurare de calatorie (asigurare de sanatate sau pentru pierderea bagajului) s-a menţinut constant in ultimii ani potrivit sursei citate. In schimb, numarul persoanelor care cumpara biletul de avion offline (apeland la un agent de turism) si se decid si pentru o asigurare de calatorie este in crestere, aproximativ 35% dintre acestia alegand asigurarea.

„Daca in anul 2012, procentul mediu al celor care alegeau o asigurare de calatorie era de aproximativ 16%, in 2013 a evoluat la aproximativ 20%, iar spre sfarsitul anului 2013 si inceputul lui 2014, asigurarile au fost cumparate de aproximativ 35% dintre cei care au achiziţionat biletul din agenţie. In luna februarie a acestui an am atins chiar un record, rata de conversie pentru asigurarile offline fiind de peste 40%”, a declarat intr-un comunicat Alina Dumitrescu, Directorul Agentiei Vola.ro.

Aproximativ 58% dintre asigurarile vandute de Vola.ro sunt asigurari medicale, aproape 34% sunt poliţe medicale care asigura si bagajul si doar 8% sunt poliţe de calatorie care acopera riscul de pierdere a conexiunii si a plecarii

O asigurare medicala de calatorie pentru trei zile in Europa costa opt euro, pentru sapte zile 11 euro, iar pentru 14 zile, preţul ajunge la 17 euro. Potrivit Vola.ro, clienţii percep asigurarea ca pe un cost in plus, nu neaparat ca pe un beneficiu.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?