Foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România, a înregistrat, în 2016, o creștere a numărului de comenzi cu 57%, comparativ cu anul precedent. Din totalul comenzilor plasate pe platforma foodpanda.ro la nivel național, aproximativ 23% dintre acestea au fost achitate de către români cu cardul, restul optând pentru plata cu numerar.
Datele centralizate de companie arată că, în 2016, aplicația mobilă a generat aproximativ jumătate dintre comenzile online de mâncare de la nivel național. De asemenea, cea mai mare comandă înregistrată de platformă în 2016 s-a ridicat la 4435 de lei, cu adresa de livrare în zona de nord a Bucureștiului, Băneasa.
Topul consumatorilor fideli comenzilor online de mâncare în 2016 este condus de bucureșteni, urmați de clujeni și timișoreni. Potrivit acestuia, cele mai multe comenzi de pe platformă s-au înregistrat seara, în intervalul orar 19:30 și 20:30, lucru ce arată că, odată ajunși acasă, românii își doresc să se relaxeze, nu să gătească.
Conform foodpanda, aproximativ 81% din totalul comenzilor online de mâncare înregistrate în 2016 au provenit din Capitală, peste 11% din Cluj-Napoca și aproape 3% din Timișoara. Valoarea medie a comenzilor de mancare a rămas relativ asemănătoare cu cea din 2015, situându-se la circa 56 de lei.
„Campaniile de marketing, reducerile consistente derulate constant, dar și introducerea livrărilor în timpul nopții, în Capitală, sunt principalii factori care stau la baza creșterii numărului de comenzi în 2016. Dacă ne uităm și la experiența anilor anteriori vizavi de comportamentul consumatorului online, credem că tendinta crescatoare se va menține în 2017”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.
foodpanda.ro precizeaza ca reprezinta „cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România”, colaborând, în prezent, cu peste 400 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu și Buzău.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: