[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Romania devine prima tara central-europeana, din Grupul Edenred, care lanseaza un chatbot pentru clienti

26 ianuarie 2021

Edenred România anunță lansarea chatbot-ului Felicia,bazat pe inteligență artificială, primul serviciu de acest tip al unei companii de beneficii extrasalariale din România. Felicia va putea oferi răspunsuri instantanee întrebărilor legate de produsele și serviciile Edenred și va prelua primele solicitări ale utilizatorilor în cursul primului trimestru al acestui an.

România este prima țară din Europa Centrală în care grupul Edenred implementează un serviciu de chatbot, beneficiind de expertiza altor subsidiare unde funcționează cu succes produse similare și oferă, astfel, mai multe opțiuni de interacțiune digitală cu utilizatorii.

Dana Sîntejudean, Director Regional Edenred Central Europe: „Accentul pe inovație și tehnologie ne-a determinat să oferim utilizatorilor noștri această nouă tehnologie conversațională, cu scopul de a reduce timpul de răspuns în rezolvarea situațiilor pe care le întâmpină. Ne așteptăm ca Felicia să rezolve cu succes peste 20% din interogările comune de asistență, în primă etapă, și va deveni mai inteligentă, pe măsură ce va învăța din interacțiunile cu utilizatorii, oferind majorității o experiență personalizată”.

Cum funcționează chatbot-ul Felicia

Chatbot-ul Felicia este o soluție inovativă bazată pe inteligența artificială, dezvoltată special pentru piața din România, ce recunoaște scrisul în limba română și poate conversa cu utilizatorii soluțiilor Edenred.

Cele mai frecvente întrebări ale utilizatorilor Edenred sunt legate de metode de plată și beneficii extrasalariale în general. Chatbot-ul Felicia, aflat la cea mai avansată versiune a unei soluții digitale dedicate conversației umane, va fi disponibil 24/7 pentru clienți, de pe orice dispozitiv conectat la internet. Chatbot-ul va răspunde întrebărilor puse pe site-ul și pagina de Facebook ale Edenred România, inclusiv pe platforma Benefit, precum și în aplicația mobilă. Este un chatbot funcțional, adaptat pentru a putea interpreta întrebările și nevoile utilizatorilor chiar și într-un text cu greșeli de scriere.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?