RIB implementeaza, in premiera, plata facturii prin scanarea codului de bare de la un ATM standard

15 martie 2010

Incepand de azi, 15 martie 2010, RIB ofera clientilor sai, posesori de carduri, un nou serviciu: plata facturilor Romtelecom prin intermediul retelei proprii de ATM-uri.

Noutatea consta in faptul ca plata se realizeaza, la un automat bancar standard – care nu are functie de “cash in”,  prin simpla scanare a codului de bare, eliminand astfel posibilitatea tastarii eronate a informatiilor gen cod client, suma de plata, etc. In conditiile date, intregul proces dureaza mai putin de 1 min.

RIB a incheiat anul 2009 cu un portofoliu de 9.350 de carduri care au generat 53.300 tranzactii, in valoare de 30,6 mil. RON. La aceeasi data, infrastructura proprie de acceptare a cardurilor se ridica la 34 ATM-uri, dintre care 15 numai in Bucuresti.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?